Troll!!!

Troll!

De finnes i alle slags størrelser og uendelige fasonger.

Noen spiser stein , Noen blåser ballonger

Det finnes store, Det finnes små

Det finnes de med skrukker på.

Noen er skumle , Noen er søte.

Noen er harde , Noen er bløte.

Det er finnes skogstroll, hagetroll, småtroll og lykketroll. Det finnes rumpetroll og skrukketroll, nettroll og de som rett og slett bare er TROLL. Jeg har både hørt historier om dem, sett dem, og blitt utsatt for dem. Jeg har stort sett vært borti ganske mye -og mange troll !!

Og så har du de som bare daler ned fra himmelen. Som fløyelsmyke snøfnugg på en på vakker vinterdag. Små søte troll ,  Tiny Trolls!  – Tiny Trolls of Norway.

 

Hold nå derfor godt på hatten, men bli ikke lei – sponset innlegg nr 2 er på vei!

 

Som mange vet, har jeg et samarbeid med den herlige butikken Lille Skatt i Drammen. Der får du tak i mammatøy, ammetøy og ikke minst spedbarn -og barnetøy samt nydelige småting og naturlige produkter til våre minste. Våre søte små – småtroll. 

Man kan ikke alltid kjøpe de dyreste merkene til barna sine, jeg kan i hvert fall ikke det. Det er dyrt – svindyrt!  Man kan jo bruke opp en hel månedslønn på klær og utstyr til podene. Men er det noe jeg virkelig mener er riktig og viktig, så er det kvalitet til barna. Spesielt nå som vi går kaldere tider i møte. Da er det kjekt med samarbeidspartnere som tipser om merker som virkelig leverer. 

Da Heliya på Lille Skatt introduserte meg for Tiny Trolls of Norway , hadde jeg aldri hørt navnet før! Jeg visste ikke hva , hvem eller hvor. Jeg måtte umiddelbart google de opp og jeg ble umiddelbart forelsket!  Hadde de bare hatt klær til voksne også!

Ikke før jeg hadde rukket å kjenne på denne forelskelsen , så lå det en pakke i posten. 

En fantastisk herlig gave, med det nydeligste og mykeste joggesettet Ingelin noen gang har eid.

Ikke bare er det god kvalitet, men det er óg et fantastisk design! Det er både nydelig og kult på samme tid. Det er utrolig solid og mykt , varmt og godt, uten sømmer som irriterer eller klør og uten lapper som stikker. Klærne er romslige og normale i størrelsen da dette er et norsk design – og passer derfor perfekt til mine små som slekter på et langt og høyt pappatroll. 

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kjøpt det dyreste og beste i god tro, men som Ingelin aldri vil bruke fordi det er ubehagelig. Hos Tiny Trolls of Norway får du virkelig tøy barna dine kommer til å elske!!! Joggesettet har allerede vært i vask to ganger og det er fortsatt like fint, like mykt og like godt å ha på seg. At klærne er designet for aktive barn er lett å merke. Under en hel dag med leking var det ingen kald mage eller rørlegger-sprekk på tur. klærne sitter med andre ord utrolig godt på aktive kropper.

I tillegg er Tiny Trolls of Norway de eneste jeg vet om som leverer egne barnehagepakker til barna! Her får du alt du trenger til småtrollene som går i barnehagen uten å måtte lete deg i hjel i jungelen av tøy. Skal du kjøpe barnehagetøy eller bare klær nå som høsten er i anmarsj er det salg på disse akkurat nå – og jeg anbefaler dere på det sterkeste å klikke dere inn og se på barnehagepakken fra 1-3 år her eller 2-8 år her.  

Og ikke nok med det! Nå får dere, mine kjære , fine lesere,  20% rabatt på HELE nettbutikken ved bruk av rabattkoden : vipiselin ( kan ikke kombineres med andre kampanjer ) .

Dette vil jeg definitivt kalle for en av mine varmeste anbefalinger i høstregnet! Dere vil ikke angre og småtrollene vil ikke klage <3

Og om det skulle råde noen tvil: Så har selvfølgelig Lille skatt i Drammen dette fantastiske merke i butikk – så kan dere selv se, kjenne, føle og lukte <3

 Ønsker dere alle en god uke! 

Iselin <3

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg