Sagaen om menstruasjonen del 2. STALLTIPS

Høsten herjer for fult! Både utenfor vinduet mitt og inni kroppen min! Det er så utrolig koselig! Å sitte inne med tente lys, fyr i peisen, en god genser og en deilig kopp med varm te. Det som derimot ikke er fult så koselig er sykdommene høsten tar med seg.

Tom er borte på jobb hele uka. Det vil si; han dro mandag morgen og kommer ikke hjem før fredag ettermiddag.! Deretter drar han fredag kveld og jobber natt til lørdag , natt til søndag og natt til mandag!! 

Og her sitter jeg , dævsyk og mutters alene med to barn. Og JA,  jeg synes fryktelig synd på meg selv! Og det må værra lov!

Influensasymptomene spiser meg opp innvendig. Feber, hodepine, hoven hals, tett nese, vondt å svelge, vondt å hoste, vondt i alle muskler, ledd og hårsekker på hele kroppen!

Begge barna har også vært forkjølet. Tette neser, grønt snørr, hoste og våkennetter. Jeg er totalt utslitt! Og som om ikke det er nok, så har jeg fått mensen på toppen av det hele! Bare sånn for å sikre seg at hodepinen og muskelsmertene virkelig får jobba denne uka!  Og denne skrotten her, den leiker ikke akkurat butikk! 

Her kommer gårsdagens “episoder” fra Sagaen om menstruasjonen!

Del 1: status MENS

 

Del 2 : Stalltips

p9HnVTAMRnA

Suss og kluss –  Iselin <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg