Mine “must have” i toalettmappa.

Ferietid er pakketid – som småbarnsmor og kvinne må det derfor være orden i sysakene.

Dette innlegget skrev jeg for noen år tilbake , men er like aktuelt idag,  bortsett fra at jeg nå pakker for et barn til og at stortånegla mi har vokst seg lenger.

 

NB: Innlegget innholder produktplassering og reklame.

 

 

Toalettmappa er den viktigste tingen jeg pakker når jeg skal avgårde.

Vet egentlig ikke helt hvorfor, alt som befinner seg i den kan i grunn erstattes. Er vel bare det at jeg har så utrolig mye ræl oppi der.

Jeg har flere mapper når jeg drar.

En til sminka eller to, hvis jeg sorterer og vil ha litt mer orden.

En til hårpynt og diverse

Og en til hygiene.Eller nei, to til hygiene. Det er alltid så mye kremer og drit, spesielt på sommeren.

 

 

ready for vacations - travel essentials on white wooden backgrou
Licensed from: ronstik / yayimages.com

 

Jeg kunne lagt ut et iøyenfallende bilde som over her. Bilder som fenger og som man kan drømme seg bort i . Det har jeg kapasitet eller et estetisk øye til..

 

 

Sånn ser det ut når jeg skal starte pakkingen av toalettmappene mine. SURR!

Jeg skal likevel vise dere mine helt ærlige forsøk på bloggbilder av MIN toalettmappe.

 

NR1:

 

Ingen kan si at det ikke ser lekkert dandert ut! Idoform! Samme F hvor jeg drar, den skal med, orker ikke magesjau i ferien. Multi-Gyn: et fantastisk produkt jeg ble presentert for av min søte venninne Camilla, på Boots apotek. Love my muff servietter, elsk! Mine blodfortynnende medisner, bind og elegante tamponger dandert på en seng av kurvlokk. Man vet aldri, og etter jeg sluttet på p-pillen så kommer det og går litt sånn her og der. Aldri dumt å ha med litt bomull til tissen i tilfelle.

Multi-Gyn! Se her da dere! Powerprodukt til tissekona herfra til månen! Med våte bikinitruser, sand, sjøvann og diverse så er det fort gjort at ting havner i ubalanse. Dette er mitt nye “must have” i toalettmappa mi,  og baderomskapet forøvrig.

NR 2:

Legg merke til kurvlokket jeg småfrekt har plassert i bagrunnen for å skjule rotet bak.

Dette er uansett noe av “must have” i toalettmappa mi. Soljolje med faktor 30. Selvbruningskrem. Jeg har dårlige pigmenter i ansiktet, så bruker denne innimellom for å matche resten av kroppen. Solkrem til Ingelin, faktor 50, og sist men ikke minst Nivea Bodylotion! Denne er så sykt bra og gir en fantastisk fuktighet og glød. Det må være den mørkeblå flasken ikke den lyseblå!!

Disse fantastiske produktene fra Boots apotek, har jeg aldri prøvd, før nå. Fotscrub/maske til fjeset om du vil det istede. Fotkrem og Rosevann ( som man kan spraye i ansiktet, utenpå sminke og alt, for å få litt ekstra glød og friskhet )

Legger så ved et bilde av mitt fullstendige ærlige forsøk på å gi fotballtærne mine en sommer-makeover.

Skjønner jo da at at fotproduktene over vil komme til nytte.

Legg merke til de nybarberte tærne. Tok de fem håra på stortåa i går. Fornøyd med det!

 

I år har vi ikke engang planlagt ferie, men jeg har ihvertfall pakklista mi klar.

Ha en strålende start på uka!

 

<3 Iselin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg