Jeg mener, hva hadde dere gjort?

Du vet den følelsen man har når dere som slitne småbarnsforeldre lar oppvasken stå, matpakkelaging ligge og klesvasken henge?

Den følelsen når man bare lar alt rot flyte i hjemmet og heller prøver å skvise inn en eneste sexy tanke i hodet?

Den følelsen når man tenker at nå – NÅ skal vi fader meg gjøre det! 

Vi er litt forbanna på hverandre – litt forelsket, litt sinnsykt trøtte, men i kveld – så gjør vi det – nå skal vi fader meg gjøre det!

Og du vet den følelsen når de sexy tankene bare tar fullstendig overhånd og man som to slitne grå kropper plutselig får en klassisk overtenning?

Når man tar på seg “turnsokkene” og fullfører i total flombelysning fra nattbordslampene kl 0100 på natten?

Når man som to svette – slitne og snorkende sjeler – ligger fornøyde som slakt oppå hverandre i senga og man plutselig hører:

“Hva gjør dere?”

Den følelsen!? Har dere kjent på den?

Ingelin slukte forklaringen på at pappa kun hjalp mamma med en ille krampe hun hadde fått . .  Hadde trodd på det selv jeg altså . .  .

Krampe i tåa på høyt nivå !

 

6 kommentarer
    1. Moro å følge med på deg her og der. Du virker som en skikkelig kul dame med bein i nesa😊👌 Men bare lurte på en ting.. Du har litt latinopreg på utseende ditt (ligner ganske mye på J.lo faktisk) 😍 Har du noe eksotiske aner? Du er smellvakker btw!!

    2. Hahaha! FOR en ekkel følelse😅 Vi rakk dessverre ikke gjøre noe før 3 åringen løp gråtende tilbake til sengen sin. Nå, 7 år senere tror og håper jeg at hun har glemt det! Hahaha

    3. Her i heimen er det sex hver dag. Midt på dagen, natten, Morran og What ever. Vi vokser så på det og det er så deilig å ha noe sammen. Når barna kommer inn stopper vi og jeg bare ligger pladask over han og later som jeg koser han. (Ja, jeg er som regel øverst😂) ungene er så flinke å leker og ordner så de merker ikke disse 10-20 minuttene. Men nå er de veldig vant med at vi koser mye ila dagen så de tenker nok ikke så mye over det.

    4. Dette innlegget kom jo til perfekt tidspunkt 🙈 Ettersom vi fortsatt har en baby på soverommet bruker vi badet somregel (med låst dør, heldigvis). Idag kom derimot 9-åringen hjem fra nabo?n tidligere enn han pleier…. «pappaaaaa, hvorfor er døren låst, og hvorfor er mamma der inne sammen med deg?» «ehhh, mamma får ikke til å skru på dusjen, gå å skru på tv?n du!»
      Den funka heldigvis idag; så får vi se hva som blir unnskyldningen neste gang 🙈

    5. Hahaha! Sex er bare blitt prioritert og sånn har det bare blitt, rett og slett! Men er det noe jeg virkelig ikke vil, så er det at barna ser det som virkelig foregår bak «dynemuren» eller under dyna🤞🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg