Shopping og brusende bobler!

Innlegget er sponset av Brødrene Andersen og inneholder reklame

 

Er det én ting jeg ofte har tenkt på og som jeg alltid har hatt lyst til å gjennomføre – så er det en kveld hvor jeg kan samle alle fantastiske damer der ute til en skikkelig jentefest.  Jeg har drømt meg bort flere ganger – kanskje jeg skal ha det hjemme – på sommeren kan vi jo være ute. Da har jeg plass til så mange jeg vil! Musserende vin og bobler som bruser i glasset. Feststemte damer hvor latter og prat sitter løst . Musikk som danser i bakgrunnen. Kanskje jeg til og med skulle holdt foredrag ?! 

Folk kunne tatt med klær og andre saker de ville bli kvitt, så kunne vi hatt garasjesalg i tillegg! Tankene og idéene er mange, men tenk det da-  Shopping og jentefest !! Det hadde vært så sykt morro!!

Klissete lipgloss på glasset, glade damer, shopping og bobler

Jeg vet ikke om noen har lest tankene mine, eller om jeg har snakket høyt når jeg har dagdrømt. Men ut av det blå blir jeg kontaktet av to hyggelige karer. Eirik er sommelier og sammen med Henning som også har en sterk lidenskap innen fordypningen av ulike drikkevarer, jobber de for å skape mer nysgjerrighet og lærdom rundt opplevelsen med god mat og drikke.  Ved å kombinere dette med en hyggelig fest som ikke er for stivpyntet ,håper de å kunne tilby noe nytt til byer som ikke har et tilsvarende tilbud. 

I den anledning arrangerer de i disse dager eventet Shopping & Champagne!!! Jeg kunne ikke tro det! 

Konseptet er bygget rundt idéen om å gi nettopp alle herlige damer en aften de sent vil glemme. Kvinnen fortjener å hylles! Vi fortjener en kveld utenom det vanlige. VI fortjener å bli vartet opp og vi fortjener å legge alt stress og mas til side og bare nyte! 

“Shopping og Champagne” åpnet sine dører for aller første gang 8 september i år i Drammen-  og det var en fryd å kunne delta på denne dagen! 

Buketter av lokale butikker med knallgode tilbud samlet under ett tak. Give-aways, gaveposer, loddtrekning, foredrag med vakreste Kathrine Sørland , pyntede og festglade damer – og sist men ikke minst-  fri flyt av deilige bobler til du sprekker!

Følelsen av å bli vartet opp av profesjonelle fagfolk og mennesker som tilbød sin beste service var tilfredsstillende for en sliten småbarnsmor.  Nydelig drikke, nydelig selskap og fantastiske tilbud fra lokale forretninger. Jeg hadde det som plommen i egget. 

Min kjære lillesøster og meg som har det som plommen i egget

 

Lokale aktører bidro til lokaler fulle av klær innen siste mote, sko, vesker, smykker, hudprodukter, mat , sportsutstyr,  kunstverk og blomster så langt øyet kunne  se. Kathrine Sørland holdt et forfriskende foredrag om Kvinnens rolle og mote opp gjennom årene. En hyggelig opplevelse med lun humor og mye varme.

Instagrambilde fra selve eventet. Her med Trine Nilsen fra Noma Norge

Amundsen Spesial – Gulskogen
Nye hudpleieprodukter fra Yverum

Hud og Velværeklinikken tilbød lakking av negler under eventet. <3

Stine ved Hud og velværeklinikken <3
Kathrine Sørland
Henning Andersen

 

Oppsummert  var dette en fantastisk dag/kveld men fantastiske mennesker! Jeg håper dette blir et event som får lov til å leve videre. Jeg blir definitivt med neste år!

 Kommende SHOPPING & CHAMPAGNE event er:

Lørdag 29 september kl 1400 på Scandic Park Sandefjord.

Lørdag 10 november kl 1400 på Veggli

Biletter kan kjøpes her !

For mer informasjon rundt festivalene og eventene Br. Andersen arrangerer, Sjekk deres facebookside her eller følg de på instagram : @br.andersen

Tusen takk for en uforglemmelig aften, jeg gleder meg allerede til neste gang! 

 

2 kommentarer
    1. Dette må jo være det mest perfekte eventet for venninner og slitne mammakropper, tihi 😀
      Du er altså så fantastisk flink til å sminke deg, både til hverdags og til fest….
      Kan du ikke lage en vlogg med dette en dag? Noen tips og triks liksom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg