Mine interiørfavoritter

Reklame | Ellos.no

I annonsesamarbeid med Ellos er jeg så heldig å få lov til å presentere våren.

 

Snøen smelter, solen skinner, fuglene kvitrer. Dagene blir lysere, nettene blir varmere. Vår!

Det sildrer i kroppen idet jeg går ut døra. Den friske, men nå varme brisen stryker lett over kinnet.

Jeg får et akutt behov for fornyelse. Jeg vil skrubbe terrassen, vaske vinduene, henge opp nye gardiner og re opp sengen med friskt nytt sengetøy.

Jeg blir som fuglene , jeg blir som kommende mødre som vil gjøre alt klart til den nye babyen melder sin ankomst. Redebygging.

 

Og gjett om dette redet skal gjøres klart til våren!! Jeg skammer meg litt, for jeg hadde jo helt glemt at Ellos.no i de hele tatt har en haug av nydelige godbiter til hjem og hage!   Jeg har nå drømt meg bort i sommerlige vibber, duse og friske farger og romatiske følelser.

Jeg har samlet mine favoritter og de kan du ser her:

 

Av en eller annen grunn trekkes jeg alltid mot det rosa på denne tiden av året. Lyse , lette og duse farger i forskjellige nyanser som gir meg smaken av sommer. Jeg har liksom en stil om sommeren og en stil om vinteren .

Alle produktene finner du på ellos.no 

 

Sengeteppet kan du ser her

Morgenkåpen finner du her 

Den nydelige sengehimmelen ser her

Forskjellige putetrekk finner du her

Og inspirasjon til bord-bedekning ser du her 

 

 

Lystette gardiner er et must nå som dagene blir lengre og lysere! Endelig har jeg funnet disse som ikke mørklegger rommet med dystre farger, men likevel holder lyset ute.  Perfekt til soverom og oppholdsrom !

Dette bildet gir meg smaken av barbente tær og sommer! For flere gardiner , se her.

 

 

Jeg rett og elsker å fornye huset innimellom. Det er ikke så mye som skal til. Ofte holder det med nye puter eller putetrekk.  Noen lyse servietter i stoff eller en ny krukke eller vase til blomstene.

 

Våren er i alle fall kraftig i anmarsj og jeg elsker det!

 

Noen av mine favoritter som du nå finner på Ellos.no
Noen av mine favoritter som du nå finner på Ellos.no

 

Jeg hadde helt glemt hvilket hav av nydelig interiør og tekstiler Ellos har på sin hjemmeside – klikk her for å se hele sortimentet <3

 

Nyt solen og den deilige tiden vi har i møte <3

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg