Herregud, hva er det jeg driver med?

Herregud! Da er dagen kommet! Dagen hvor jeg skal begynne å skrive blogg! Jeg aner jo ikke hva jeg driver med og jeg aner ikke hvordan det vil gå. ( Råd og tips blir derfor satt meget stor pris på )
MEN! Jeg håper jo at jeg med tiden vil forstå mer av denne gale bloggverdenen og at det vil gå bra.
Men hvem er så jeg, og hvorfor burde akkurat du følge med -og lese min blogg?
“Alle” blogger for tiden! Om mat, trening, livet sitt, livssyn, religion, hverdagsglimt, morsrollen, farsrollen, musikk, været, mote. ALT! Jeg blir jo bare just an another one.
Men det er akkurat det som er greit for meg, jeg er bare enda en blogger. Jeg er bare meg, og med tiden så jeg tror du som leser vil forstå hvorfor du valgte å lese akkurat min blogg.
Jeg er midt i en spennende og kaotisk reise for tiden.
1) Jeg laget en sang som fikk uventet oppmerksomhet, den skal straks bli gitt ut. Jeg tror jeg dåner! Både av glede og redsel. Sangen kan du finne her : 
https://www.youtube.com/watch?v=Pcwfba4I24I
2) For 6 måneder siden valgte jeg å endre livstilen min og jeg har gått ned 10 kg og insett hvor viktig riktig kosthold er. Burde ha blogget om dette ene og alene.
3) Min samboer og jeg solgte rekkehuset vårt da vi kom over en gammel rektorbolig/skolestue fra 1863 (!!) og vi bor nå i koffert og esker hos foreldre og svigerforeldre, sammen med vår, snart tre år gamle, datter frem til vi har restaurert hele bygget. Og da mener jeg HELE bygget!!
Disse tre punktene i min reise vil jeg så veldig gjerne dele med dere, samt hverdagsglimt, både de sjarmerende og de mindre sjarmende. Velkommen til rot & rør AS!

sort hvit (4)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg