Med vondt skal ondt fordrives!

Denne dagen derpå kjennes mistenkelig lik ut som dagen derpå når man har fri!
Jeg mener, ingen alkohol ble inntatt i går og det ble tidlig kvelden, allikevel var jeg dødsliten og uggen i dag morges.
Jeg mistenker at kroppen min har gått i sukkersjokk. For etter at jeg endret kostholdet mitt for ca 6 måneder siden har jeg aldri dyttet i meg så mye is, kaker og pølser som i går.
Jeg fikk den berømte følelsen, som jeg ikke har hatt siden jeg var 17 år : “Jeg skal aldri mer spise kake i hele mitt liv”!
Da var det godt å vite at jeg skulle trene med min fantastiske PT Bjørn Myhre Nilsen!
Selvbruningen som ligger ujevnt fordelt på kroppen min ( for jeg dro aldri og tok sol 16 mai ) gir meg merkelig nok en rar form for selvtillit som leder meg inn i en småfrekk treningstights/shorts jeg har fått av min farmor! Jeg har ikke trent i korte shorts siden jeg var 15 år og innsidene av lårene mine ikke kjente til hverandre enda.
Denne økta håper jeg ikke bli hard, tenkte jeg mens jeg trippet oppover trappene til studioet. Det ble den!
Tunge vekter, tunge løft, tunge dytt og tung pust! Herregud så slitsomt, men herregud så deilig!!
Ingenting er bedre enn å starte uka med en real treningsøkt. Bli kvitt helgens synder liksom! Med vonde og tunge vekter skal den onde kaka, isen og pølsene fordrives.
Jeg føler meg lettet og lettere! Trening gjør meg lykkelig!
Legger ved et par bilder etter dagens økt. Ja jeg står på en krakk, så dere kan se de brune , les oransje, bena mine, og ja, jeg dytter rumpa bakover så dere skal få et inntrykk av at lårene mine ikke gnisser mot hverandre – Føler det er viktig å presisere at det gjør de egentlig så absolutt, i allers største grad enda. Men det har skjedd forandringer og jeg har gått ned 10 kg! så vil også legge ved instagrambildet mitt, så dere ser hvordan jeg så ut da jeg startet.
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg