Pulserende panne og støl skrukk!

Fyttirakkern! I dag er jeg støl i alle kroppens kriker og kroker.
Om ikke skrukken er en ubrukelig kroppsdel fra før av, så er den det ihvertfall nå. Til og med den eller DET, er utslitt!!
I dag har jeg hatt en fantastisk økt med min PT Bjørn!
Med fantastisk, menes sykt tung!! Litt jævlig men mest vanvittig deilig!
Jeg elsker å bruke kroppen nå, fordi jeg føler meg sterk.
Etter samfunnets standarder er jeg langt ifra bikiniklar, men jeg driiiter i det!
Jeg har nå gått ned 12 kg og selvom mammaringen rundt magen , som tydeligvis har tungt for å forlate meg, fortsatt klamrer seg fast, er jeg superfornøyd!
Ingen økt med Bjørn er lik og det er det som er så forbanna gøy!
Jeg blir utfordret hver gang, og jo mere vekter han legger på, jo tyngre løft og teknisk utfordrene øvelser jeg får, jo mer gira blir jeg.
Jeg elsker å bli utfordret, jeg hater hvis jeg ikke klare det!
Jeg har så lyst til å bevise for han, andre og meg selv at jeg fader meg kan!!
I dag ble økten tilpasset perfekt etter dagsformen og jeg ble totalt pumpa!
Jeg ser hvor viktig det er for meg med en personlig trener. Jeg hadde aldri i nærheten presset kroppen min til det den gjør i dag, på egenhånd. Delvis grunnet manglende tro på meg selv og delvis grunnet manglende kompentanse. Siste delen er latskap, hvorfor løfte så tungt at analproplapsen banker på bakdøra, når jeg bare kan gjøre det lettere for meg selv.
Det skal dog nevnes at jeg har et rimelig stort konkurranseinnstinkt. Hvis jeg har satt meg et mål så skal jeg klare det! Skal jeg løpe et visst antall kilometer på en viss tid, så skal jeg fader meg klare det. Skuffelsen min blir så vanvittig stor om jeg ikke klarer det og derfor setter jeg nok ikke sååå strenge krav til målene mine. jeg er nok litt for snill og derfor er det så veldig bra for meg med en personlig trener.
I dag fikk jeg prøve ut en ny variant av kettlebell swing.
Den er tung i seg selv, og etter en hard økt bestemte Bjørn seg for at jeg skulle avslutte med kettlebell og strikk!
I videoen under kan du se hvordan det gikk. Det skal nevnes at jeg har på meg en treningsjakke som skjuler hvor svai ryggen egentlig er under øvelsen og at dette er siste sett etter en 57 minutter lang treningsøkt.
se videoen
her!
Over og ut, svett klut!
<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg