Pung uten futt.

At jeg sitter her kl 2400 på lørdagskvelden og skriver dagens innlegg er for meg ikke et sjokk.
Dagen i dag har gått i ett og jeg har hatt hundre baller i lufta samtidig. Hundre lange flate baller!
Det er slik jeg føler meg nå. Som en lang slapp pung! Uten futt! Jeg er så sliten.
Jeg er jo en sånn person som ikke er sinnsykt god på/i én ting, men litt god i alt.
Litt god i ditt og litt god i datt. Jeg er selvlært på alle disse dittedatte tingene, men da jeg er  en smule perfeksjonist, så er jeg opptatt av at det skal bli så bra som jeg overhodet mulig kan få det.
Jeg sier stort sett ja til alt når folk spør om hjelp. Jeg vil så gjerne tilfredstille og hjelpe alle.
Og det er bare koselig!!
Å hjelpe til og bidra med det lille jeg kan, men døgnet skulle gjerne hatt flere timer og når man plutselig enten har fått en allergisk reaksjon fra en annen dimensjon eller blitt akutt forkjølet, så er ting litt ekstra tungt.
Dagen i dag startet på Konnerud, hvor jeg først skulle sminke og ordne håret til min gode venninne Juliann, før hun skulle avgårde i bryllup. Deretter feis jeg videre til en annen venninne, fine Line, for en rask makeover før 40-årslag. Så bar turen innover til Åros for å feire min herlige svigermor som har hatt bursdag i dag.

Frøken leker seg makeupartist for en dag 😀

Det ble noen utydelige bilder, men vi hadde jo tross alt litt tidspress på oss, så gikk litt unna kan du si. Vakre Juliann før makeupen legges på <3

17f377_228b256ce5f4413abad75cd1c5780eda 17f377_3de1c0189c8446be85dd2a9d5db467b2

Deilig lunsj i kapteinsabeltann-stil før vi går løs på håret.

Nydelig par klar for bryllupsfest! Dere stråler !

Håper dere har hatt en fantastisk dag og kveld.

Så bar ferden videre til neste flotte frøken.

Minner om at jeg IKKE er en makeupartist og at jeg kun sminker venninne mine slik de ønsker og slik jeg synes er finest. Line er ikke glad i altfor mye sminke, så alt ble duset ut og tonet ned 🙂

Jeg elsker shimmeret fra GOSH!

Vakre Line med vakreste øynene!

Jeg håper begge mine klienter ( hahaha) ble fornøyde med resultatet.
Jeg pakket beautibagen og raste avgårde til Åros for å gjøre meg fet. Som tidligere nevnt: ho svigermor er en jævel på mat og bursdager er intet unntak!!!

Åros’ deiligste dessertbord! <3

17f377_92ef5ac2d5a74c41aaf5ccfac2368419

Og best av alt. Kosetid med denne kjekke herligheten av en mann <3

Håper dere alle har hatt en fantastisk lørdag! Nå skal jeg legge meg sammen med mine to skatter som allerede drømmer søtt i senga.
<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg