Min musikk <3

I dag var en dag jeg gledet meg veldig til.
1: Jeg skulle trene med min PT Bjørn.
Sykt digg å få pressa kroppen etter en seig forkjølelse. Det var tungt og godt og jeg føler med alle asmatikere. For å trene med tett nese og ikke få riktig pusteteknikk er tungt.

Represent! Arbeidsplassen til fattern: Trimmen !

Men nå blir det andre boller: Ny trenings-topp fra Olympus <3

2: Jeg skulle møte gutta i Norsk Lydstudio og ta en liten prat om planene fremover.
Det er lenge siden jeg har vært i studio nå. Etter at “Ylva” ble gitt ut, måtte jeg roe meg litt ned og senke skuldrene mine litt.
“Ylva” er min første produserte låt og fra å være en personlig sang som jeg bare ville at noen bestemte skulle høre, til at den nå ligger ute på diverse medier er veldig rart. Det har fått meg til å tenke over at det faktisk finnes mennesker der ute som liker det jeg lager. Og hvis de liker dette, som er min aller første sang, hvordan kommer de da til å like mine neste låter?
For ja, jeg har tenkt å lage mer! Jeg har laget mer!
Jeg har så mye på hjertet. Jeg elsker å skrive og jeg elsker å bruke fantasien, Jeg vil så gjerne få frem følelser i folk, følelser man kanskje glemte man hadde. Jeg vil at folk skal ta seg tid til å sette seg ned å lytte, høre ordene, høre musikken, nyte.
Musikk er for meg vanvittig viktig. Jeg hører på musikk etter hvilket humør jeg er i, og jeg blir i et bestemt humør etter hva slags musikk jeg hører på. Musikk er et eget språk og det facinerer meg.
I Norsk lydstudio blir jeg alltid godt mottatt. Alle smiler alltid, og er jeg heldig å kommer midt i lunsjen, blir jeg alltid servert de deiligste retter. Det er en lun og god stemning og jeg er omringet av folk som vet hva de driver med.
Jeg lener meg så og si 100% på disse gutta sine skuldre. Jeg stoler fult og helt på de og det er utrolig deilig.

Christoffer Simpson i Norsk Lydstudio. Tidenes søteste kar og et lite musikk-geni i full blomst! 😀

I dagene som kommer skal jeg nå fokusere på mine nye låter, skrive og skrive og atter skrive.
Til uka skal vi lage skisser og jeg gleder -og gruer meg noe vanvittig!
Det er både spennede og nervepirrende å skulle vise frem sine nye tekster og melodier. Det er som å levere inn en skoleoppgave. Du føler du har skrevet noe bra, men vet ikke hva slags karakter du vil få. Og går det dårlig, så blir du utrolig skuffet.
Og det er jo ikke så rart,
men er det noe man må bli vant til -og tåle i denne bransjen, så er det kritikk.
Jeg har jo bare såvidt snust med nesehåra i denne jungelen av en bransje, så jeg får bare rette ryggen og ta hver storm med godt mot.
Men nettopp derfor er det også veldig gøy å kunne lage musikk som ikke er så høytidelig, som bare er på morro og som vi sitter og ler av hele veien mens vi produserer.
Dette er musikk vi lager til feks utdrikningslag, bursdager, lag , russelåter osv.
De som vil lage en sang får hjelp til tekst av meg og sammen er vi i studio og lager feks en sang rettet mot et bursdagsbarn.
De som vil kan være med å synge og vil de at jeg skal synge noe, så gjør jeg mer enn gjerne det.
Utrolig moro, uhøytidelig og ikke minst fine minner for livet.
Nå skal jeg plukke på gitaren – skrives <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg