Min inngang til helgen.

iselin-send-11-e1440354908746

Allerede i dag startet min spennende inngang til helgen!
Morgentimene tilbrakte jeg i studio sammen med Christoffer og Joakim.
To joviale gutter som jeg legger min fullstendige lit til, både hva gjelder musikk og råd og tips til tekstene mine. Takk gutter, det settes veldig stor pris på.
Å være i studio gir meg energi.
Jeg blir så gira når sangene mine blir satt til live på ordentlig.
Om det blir noe mer enn det får tiden vise, men jeg håper jo virkelig det.

Christoffer does his magic 😀

Joakim gir meg mange tips og gode råd jeg virkelig tar til meg!

“Ylva” er mitt hjertebarn, det vil den alltid være. Men sannheten er jo at utgivelsen av denne sangen er en eneste stor tilfeldighet. At jeg nå har skrevet under med plateselskapet DaWorks er også en tilfeldighet som følge av at “Ylva” ble så godt mottatt.
Jeg føler meg som en nyfødt i denne musikkbransjen, denne store skumle jungelen. Men heldigvis føler jeg at jeg har mennesker rundt meg som vil meg godt, som kjenner bransjen og som hjelper meg når jeg trenger det. Nå har jeg altså skrevet nye tekster og jeg føler allerede jeg har vokst en millimeter som skribent. Jeg har på en måte fått litt mer selvtillit. Forstått at det jeg lager ikke er så galt allikevel og med gutta i Norsk Lydstudio i ryggen, vet jeg at ideéne jeg har rundt låtene mine vil bli hørt.
Jeg gleder meg vanvittig til fortsettelsen og håper at noe av matrialet jeg har laget får blomstre.
I kveld er jeg hos mine fantastiske søstre og roer ned nervene med deilig taco før direkte sending med Jacobsen på NRK P1+ i morgen tidlig kl 09.50.
Da skal jeg snakke om min kjære “Ylva” og jeg håper selvfølgelig at dere tar dere tid til å lytte på dette i en ellers travel hverdag.
Deretter går turen inn til Radio Metro hvor jeg skal snakke med kjære Ståle Fossberg og planlegge lørdagens sending.
En spennende dag og jeg grugleder meg stort!
Sov godt! Nå skal skuldrene senkes. klem fra oss søs3 😀
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg