Endelig freddan!

Som vi sier i Drææææmmen, eller i Åros.
For denne helgen tilbringer vi nemlig her.
Herlige Åros har alt! Eller alt vi trenger ihvertfall.
Matbutikk, den lokale frisørsjappa, legekontor, tannlege, fysioterapi, kafé, gårdsbakeri, systue og sist men ikke minst den lokale puben : Boots bar!
Tom er allerede en kjenning. Han blir tilsnakket ved fornavn!!
Jeg er ikke kommet så langt enda, jeg har fortsatt ikke satt foten innenfor dørstokken.
Men jeg gleder meg utrolig til sene sommerkvelder, lokale helter og livemusikk.
Vil jeg mingle med Morten Harket, kan jeg bare tute de 3 minuttene det tar å kjøre inn til Sætre 😀
Åros er fantastisk og det har dagen i dag også vært!
Ingelin har vært i knallform og holdt det gående i hele dag <3
Jeg tror enhver unge ville fått et mildt anfall når det plutselig stod sklie og huskesativ, sandkasse og såpebobler i hagen. Takk mor og far!!








 Slik avsluttes kveldsbadet, ute og med full trøkk, i kjent Ingelin-stil.
NB! Ikke glem å skru på RADIO METRO Buskerud i morgen kl 1415. Da er det Ståle Fossberg som tar meg i mot for en liten prat <3
God fredagskveld, herlig helg og nyt sommerdagene! 🙂 – Iselin <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg