Bikinihælvete!

I 8 måneder har jeg holdt på med beinharde økter to ganger i uka og fokus på et sunst kosthold.
Jeg har endret livsstil totalt (men jeg koser meg med masse god mat i helgene, det må jeg bare få poengtere.) Jeg har gått ned tretten kilo og bygd masse muskler. Jeg er sterkere og bedre trent enn noen gang og i dag skulle det gjelde!
Jeg er superfan av helårskroppen. Orker ikke denne paniske treningen rett før sommeren, men i år skal jeg kanskje for første gang på lenge tørre å sprade fritt på stranda i bikini.
Etter timer på nett hvor jeg har sett på fargerike bikiner på Victoria’s secret og tenkt at: ” Ja men den der ! Den kommer jeg inn i vettu, bestiller bare XXL”, kikket i blader, i butikker. Så mange bikinier, så mange kropper!
Og i dag var dagen her!
Jeg blåste i å bestille på nett. Jeg har jo ikke peiling på størrelsen min!
Puppene mine har levd sitt eget liv siden jeg fikk min første kjertel, og å finne bikintruser er jo et mareritt.
De skal være store nok, så ikke magen henger utenfor, men de må ikke bli for store så de henger i rumpa.
Bikinioverdelene skal være stramme nok til å løfte puppene og få dem til å se runde og stramme ut, men ikke for stramt så flesket tyter ut ved armhulen eller ved ryggfettet.
Jeg bega meg ut på en umulig reise.
Jeg dro på to av disse “ordentlige” undertøys-butikkene i byen.
Og det var lurt, jeg fikk en vanvittig god service begge steder og prøverommet badet etterhvert i bikinier.
Det som er ulempen ved mange av sånne butikker er jo at man må kjøpe hele settet.
Hvorfor i alle dager er det slik? Min rumpe og mine bryster har jo totalt forskjellige størrelser. Så selvom man ønsker å kjøpe overdelen til den ene, men underdelen til andre, så kan man altså ikke det.
Vel, vel tenkte jeg og kjøpte et sett.
Kunne jo ikke annet. Den søte dama hadde jo brukt 45 min på å hjelpe meg og måtte sikkert bruke 45 til på å rydde opp når vi var ferdige.
Deretter fant jeg en nyyydelig bikini på et av de andre stedene. Trusa for liten, de hadde ikke større, men jeg måtte ha den! Den hadde sløyfe på rumpa!
jeg skviste meg inn, og den søte jenta i butikken kunne fortelle at den ville vie seg ut. Jeg elsket henne! La min tillit i hennes ord og kjøpte et sett til. Avsluttet dagen med det beste kjøpet på Lindex: en fargerik bikinitruse til kr 129,- strl 42!
Jaja, tenkte jeg. Her har jeg altså gått ned 13 kg, gått fra å veie mellom 78-80 kg og ned til 65.
Men størrelse 42 må jeg ha for å føle meg bra i trusa.
Og slik er det. Kroppen min er kroppen min, jeg har født et barn og hvis det er størrelse 42 den trenger, så skal den få det.
Jeg kan leve med at jeg ikke er en av Victoria’s engler, at det tyter litt her og der, at strekkmerkene mine synes bedre nå enn før og at jeg har begynt å få åreknuter (!!) Ja, jeg har det! Små jævler som begynner å vise seg fram bak kneet!
Men shit au! Jeg er fornøyd med hva JEG har klart og hvordan jeg ser ut nå kontra hvordan JEG så ut før.
Også er det en trøst da, at selvom disse modellene ser aldeles nyyyyyydelige ut i bikini. Så hadde jeg grisa dem i en real styrkeøkt! 😀
God sommer <3 Iselin

Dette blir volleyballtrusa i år. Høy og fin i livet og holder “påsan” på plass! ( JA, jeg jeg holder inn magen )

Eller sånn som bikinien EGENTLIG ser ut på meg. Ikke akkurat favoritten kan du si. 😀

Favoritten, med trusa jeg bare måtte ha!

Se på den da! Sløyfe på rumpa!

ABSOLUTT favoritt-truse! Lindex <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg