“P” for pule!

Jeg kan jo ikke annet enn å skrive om denne berømte sexlysten etter tabloidenes overskrifter rundt bloggeren Ida Salberg.
Jenta har skrevet et humoristisk innslag rundt hvordan det er å ha sex nå, nå som de har barn, kontra før, da de ikke hadde.
Jeg liker innlegget veldig godt. Det er ærlig og jeg kjenner meg tildels igjen.
Det som får tåball-hårene mine til å reise seg er kommentarfeltet under.
Folk har tydeligvis en del meninger rundt dette, og det er greit.
Man må tåle både ros og kritikk.
Men det som gjør at håret på tærne KRØLLER seg, er de mange kommentarer fra de som ikke kjenner seg igjen overhodet!
De har masse sex de! Har liksom hatt det både før og etter tissekona ble portalen til barnets nye verden. Romantikken er der den skal være og forspillet har ikke forandret seg stort.
Jeg kan ikke annet enn å være misunnelig på disse menneskene og applaudere de.
Det er jo rett og slett fantastisk! Jeg mener det.

“P” for pule.

Men dette får jo meg til å føle meg som verdens mest udugelige kjæreste!
Ida Salberg og mannen prøver ihvertfall!
Det er mye mer enn hva jeg kan skryte av.
Her i gården kommer disse “prøvene” relativt sjelden.
Nå har vi jo delt seng med Ingelin i over to måneder i og med at vi bor i koffert. Det er nok mye av grunnen, men spør du Tom, svarer han garantert; ” nesj! Du har jo hatt tørke lenge du da, lenge før vi flyttet.”
Dette er også et resultat av at han liksom aldri blir fornøyd. For når vi endelig tar på oss turnsokka ( et vanvittig morsom utrykk jeg har lært av ei venninne ) så er han fortsatt misfornøyd med at det ikke skjer oftere. Man tager nu det man får sier nå jeg!
Jeg er tydeligvis blitt jævlig gjerrig på musa, men er det så unormalt?  Er jeg en dårligere kjæreste fordi jeg ikke setter sex i førsetet? Bør jeg frykte, som mange sier : ” Gi gubben det han vil ha før han finner seg noe annet”.
Altså. hæ??? Hvis mannen min skulle finne seg noe annet fordi sexen pr dags dato ikke er første prioritet, så får han til hælvete se å bare dra. ( p.s. det mener jeg ikke. Plis Tom, ikke dra, for må gudene vite at jeg elsker deg høyere enn himmelen!)
Jeg mener, så lenge man er kjærlige, gode mot hverandre, har det godt sammen og gir hverandre oppmerksomhet og gode ord, så skal man vel ikke klage bare fordi sexen ikke er der den en gang var?
Eller skal man det?
Er det ikke helt vanvittig normalt at sexlysten avtar? Eller er det bare jeg som er rar?
For hos meg er det ikke bare det at det praktisk sett er vanskelig å få til en omgang i høyet med alt som skjer rundt.
Lysten er bare ikke like stor som den var før!!
Og da må jeg også få nevne at når vi da først skal ha sex, så vil jeg ha meg selv og ham vasket.
Her holder man på i bæsjebleier og drit døgnet rundt, så da kan vel underlivet, om ikke for guds skyld, men så for min, være vasket.
Jeg orker rett og slett ikke lukten av sliten arbeidstiss, hverken hans eller min.
Er jeg blitt er konservativ gammal kjerring?
Er jeg blitt en soltørka tomat?
I helgen skal vi på bobilferie!
Jeg tenkte at nå! Nå skal vi kose oss. Nå skal ihvertfall Ingelin sove i egen seng.
Men så kom mensen som et uanmeldt uvær.
Jeg tar meg likevel i å pakke kondomene i bagen, nå som sist. I tilfelle rottefelle.
Jeg burde egentlig starte en reiseblogg.
Kondompakkens reiseblogg! Om de 12 stakkarsene som spent ligger i pakken og venter på neste tur.
De får reise overalt men aldri dit de egentlig vil. Eller denne turen tror jeg de ikke vil, tro meg!
Ingen vil inn i en todagers mensengrotte!
Jeg vil dog poengtere at jeg syns sex er viktig i et forhold, og jeg forstår frustrasjonen som opppstår når den ene parten er mer ivrig enn den andre. Jeg vil bare få frem at man ikke er oppbrukt, en kjedelig grå mus eller en dårlig kjæreste bare fordi andre verdier, i perioder i livet, står sterkere.
Eller er jeg fortsatt helt på jordet?
Med vennlig hilsen Iselin Guttormsen!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg