Let’s feel good!

Fy fader altså! Olympus Performance I need you now!!
Jeg har latt det sklidd helt ut. Jeg er vanvittig svak om dagen.
Matsuget har har tatt strupetak på meg og vil fader ikke slippe taket.
Jeg er flink med brød og korn – kun én gang om dagen, jeg drikker kun vann, spiser ikke før kl 11.30 men søstsuget har virkelig overfalt meg, jeg spiser is hver kveld og i dag har jeg til og med trøkka to sjokoladekakestykker.
Herregud kan folk tenke, er du blitt helt tullerusk? Kos deg! Det er ferie! Du har jo vært så flink!
Ja, det stemmer det, men når jeg ikke har to knallarde økter med styrke i uka lenger, så føler jeg meg råtten. Jeg er bare et menneske. Jeg har disiplin i butikken. Jeg kan lett spasere forbi alle fristelsene, men når fristelsene står på rekke og rad etter en barnebursdag, ja da er jeg svak, fryktelig svak
Vi er midt i flytting fra Drammen til Åros om dagen. Frem og tilbake i bil med flyttelass og en tålmodig treåring i baksetet.
Nå skal vi installere oss hos svigers før Ingelin starter i ny barnehage, samtidig som vi holder på i huset hver dag. Vi er utrolig heldig som får hjelp, men det er fader ikke lett å være effektiv når det er fri i barnehagen.
Jeg kan derfor med hånden på hjertet fortelle at jeg gleder meg noe vanvittig til barnehagen igjen åpner sine dører.
Er det bare jeg som synes det er drittslitsomt å være hjemme med barn i 4 uker fra morgen til kveld?
Jeg nekter å føle meg som en dårlig mor, for jeg gjør virkelig alt for Ingelin, men jeg gleder meg til å kunne tenke på meg selv igjen. Få egentid.
Det var derfor en stor glede å få tilsendt denne pakken fra Boots Apotek!
Lets feel good altså!! Slagordet til Boots som virkelig får meg i godt humør!
Nå skal mammakroppen og mammahuden få kost seg!
Disse produktene gleder jeg meg virkelig til å teste ut og jeg vil selvfølgelig skrive mer om de senere når jeg har prøvd dem i en periode.
Nå skal jeg faktisk ta meg på enda en sports-BH ( ja jeg trenger det, ikke fordi vaflene mine er så store, men fordi de er slappe og på grensen til livsløse ) og ta meg en løpetur.
Jeg trenger det nå, ikke fordi jeg har lagt på meg så sykt mye i ferien, men fordi hodet mitt trenger det, psyken min. Kakene og isen jeg har spist i dag gjør ingenting, så lenge jeg føler jeg har fått trent..
Fader kl er 22.10, skal jeg virkelig gidde å løpe nå?
Lets feel good! Iselin <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg