Muskler og fleskemage!

På instagram tidligere i dag la jeg ut dette bildet:

Jeg har spist mye kaker og søtsaker i ferien, skrøyt på en løpeøkt, men endte med en styrkeøkt hjemme på stuegulvet. Det var nok til å gi meg litt gnist igjen. Jeg la meg liksom med en god følelse. Jeg våknet derfor å følte meg fresh fremfor deigete. Så fresh at jeg måtte ta en skrytebilde på morgenkvisten!
Hjernen altså! Ikke mer som skal til.
Jeg har nå derfor bestemt meg for å ha full fokus på kosthold igjen, spesielt siden jeg ikke får trent like mye som når det ikke er ferie.
Jeg våger meg ikke på vekta. Det vil bare gi meg en nedtur, så jeg forholder meg til det jeg ser i speilet og hvordan jeg føler meg, og per dags dato føler jeg meg både sterk og deigete! 😀
På dette bildet her jeg på meg noen magiske shorts fra Gina som er høye og vide i livet. Akkurat nok til å skjule fødevalken ( Ja, jeg bruker dette ordet selvom det er 3 år siden jeg har født! ). Jeg klinte til med en størrelse større for at det ikke skulle stramme. Enkel lykke!
Men som jeg har sagt før ( jeg får liksom ikke sagt det nok ), så er det så syyyykt lett å se ut som den beste versjonen av selv på bilder!
Jeg føler det er ekstremt viktig å få frem budskapet om at man IKKE må måle seg med andre og jeg synes det er viktig at unge jenter og gutter såvel som voksne kvinner og menn forstår at en flott, sterk og sunn kropp nødvendigvis ikke er en rippa og muskuløs kropp. Slik som man ofte ser i reklamer og på sosiale medier.
Flesker derfor til med et av dagens andre bilder:

Muskler, pupper, fett og flesk i fri utfoldelse! Hallelujah for min kropp! OG for sommerdagen!

Vil jeg ha sixpack og strøken flat mage, kan jeg det. Da må jeg bli enda flinkere med kosthold og legge til en treningsøkt til i uka kanskje. Men saken er at jeg vil leve et normalt liv som mulig med en sunn livstil og deilig trening, være sterk og motivert hele veien samtidig som jeg koser meg. ( Jeg har dog lyst til å se om faktisk JEG også hadde fått til en helt flat mage , som et prosjekt ).
Når det er sagt, så handler alt om hvordan DU selv føler deg! Kle deg etter kroppen din, ikke etter hva andre har på seg, hyll deg selv og hyll LIVET!

Livet med denne nybakte 3-åringen er forøvrig helt sinnsykt!

<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg