Når man ikke kan se puppene sine!

For litt siden skrev jeg et innlegg : ” Når man ikke kan se tissen sin “.
Det er et ærlig faktum det, det at jeg fortsatt ikke kan se tissen min når jeg dusjer, med mindre jeg trekker inn magen til jeg blir blå i ansiktet eller om jeg fortsatt hadde den ultimate bolletissen, da hadde jeg nok sett den uansett hva!
Men i dag, i dag oppdaget jeg noe helt annet.
Nedenfra og opp kan jeg fader ikke se puppene mine heller!
Jeg veier nå 65 kg, 65 kg med bare mage! Det er slik jeg føler det nå 😀

Det dere nå er vitne til er et fotografi tatt i et såkalt – FROSKEPERSPEKTIV! Min freshe bikinitruse fra LINDEX, mage i fjellstø positur og bikinitoppen fra.. vent litt….

På dager som denne, er jeg veldig glad for at jeg har klart å holde meg sunn. Ikke noe brød eller kornprodukter, ingen kaloriholdige drikke, ingen kaker ( som faktisk er blitt servert her ).
Dette gjør at jeg føler meg sunn og frisk.
Jeg lagde en fantastisk proteinlasagne til middag med ruccola og appelsin salat. Denne oppskriften skal jeg faktiks dele med dere i morgen. Den er så vanvittig verdt det!! <3

Vannmelon-kuler! Gjør at jeg spiser mye mer vannmelon enn vanlig – Elsk!!

Det er da også godt etter endt dag i hagen med lillemor og kle på seg, sminke seg litt og føle seg litt fresh før man drar ned på Bunnprisbutikken i verdens navle – Åros <3

Legg merke til ballongene som er “ryddet” under sofaen!

Adios amigos, ha en nydelig sommeraften !
<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg