Jeg trenger deres mening – NÅ!

Jeg trenger deres hjelp!
Jeg er sånn at jeg kan se meg i speilet og være dødsfornøyd med hårfrisyren min, fargen på det, fasongen på det, ja rett og slett hele sveisen.
Dagen etter, eller samme dag til og med, kan jeg se meg i speilet og tenke at alt ser helt jææææævlig ut!
Håret ser fett ut, livløst, grått og etterveksten ser uryddig og tørr ut.
På slike dager må jeg til frisøren min ASAP!  Jeg skulle helst vært der i går!
I dag skal jeg derfor til min kjære Romina på Zen Hairlounge i Drammen!
Jeg skal faktisk på “date” med henne og min gode venninne Marte.
Marte og jeg skal sammen blir tryllet hollywood-vakre av byens beste frisør!
Jeg er nå derfor ved et veiskille.
Skal jeg dra disse blonde lokkene helt ut og krampeaktig skape en sommerfeeling av det som er igjen av sommeren, eller skal jeg gå all dark med varme nyanser i “karamellfarge”/lysebrun?
f521d01b802887b3feae17bdae7af48e
Dark-brown-chocolate-color-w-caramel-highlights
Og ja, jeg tror jeg automatisk vil få like fin hud, like fin farge, like sexy lokker, vipper og bryn hvis jeg velger en av disse to stilene.
Hver eneste dag vil jeg faktisk se like deilig ut som disse lekkerbiskene.
Er jeg heldig får jeg rumpa til kardashian óg, eller kanskje de velstelte neglene hennes.
Kunne jeg velge ville jeg valgt neglene hennes. Fine tånegler faktisk, ja det kunne jeg ønske!
Mine ser skambanket ut og kommer liksom ikke over tråkket jeg fikk på fotballbanen i fjor høst!.
Jeg velger å leve i troen. <3 <3 <3
Jeg har uansett ikke peiling på hva jeg skal gjøre og strekker desperat ut en bleik hånd med selvbruningssøl. Hva synes dere?
Danke – Iselin <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg