Når nervene sniker seg på!

Shit pom fritt!
Skrivehånden har ligget pent på silkepute i to dager nå!
Jeg svetter oppover og i sprekker både foran og bak!
Jeg er nervøs, jeg er spent!
Jeg er blitt spurt om å synge i en vielse!
For meg er dette veldig stort og nervepirrende, dette har jeg aldri gjort før. Ikke i en kirke.
En ting er å stå bak mikrofon i studio og kunne spille inn på nytt og på nytt.
Nå gjelder det liksom!
Under slike stunder som dette, kunne jeg ønske jeg heller var en ravedronning!
Ei som sprada på scenen i høyhælte plastsko og lagde liv og røre.
Bryllup er intimt, romantisk og stille. veldig stille.
Saken gjør det heller ikke lettere når jeg spør hva slags sang bruden kunne tenke seg og hun svarer at alt egentlig er fint bortsett fra “who let the dogs out”.
Jaja, Therese, takk for den – nå vet jeg AKKURAT hvilke sang jeg skal ta.
Jeg trenger så absolutt kjøtt på beina, når det gjelder å opptre foran publikum, så jeg tok selvfølgelig utfordringen på strak arm, etter god overtalelse fra både samboer og brud 😀
Etter helgens fest ble det dog gitt gode råd og tips om sanger som er fine å synge i kirken av ei som har gjort dette et par ganger før kan du si.
Tusen takk, fineste Martine <3
Jeg føler meg derfor klar for dette store og æresfulle oppdraget.
Skulle jeg famle, fomle og ramle kan jeg jo alltids sprette opp og synge “who let the dogs out”, bare sånn for å ikke virke totalt dum mener jeg.
Klipp fra min lille øvestund i dag iført treningstøy og en frekk hårsveis jeg vet min frisør forbanner meg mot, kan dere se på min instragramkonto ISELINGUTTORMSEN
Auf wiedersehen <3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg