Forbanna blondine.

Altså, dra meg i skløtta!
Jeg føler offisielt så vanvittig med dere blondiner!
Jeg regner jo med at det er en vesentlig forskjell på det å være naturlig lys kontra det å være en vaskekte fake blondine med tilgjort ettervekst, slik som meg.
Ja, for om noen skulle lure på det, så har jeg med vilje latt mitt mørke hår være synlig i hårbunnen.
Jeg skjønner selvfølgelig at dere som er naturlig blonde ikke har et så slitt og herja hår som vi som later som vi er blondiner har.
Men jeg kan ikke legge skjul på at jeg tror at det er mer stell med lyst hår, for å bevare glansen, fylden og unngå slitasje.
Kanskje synes ikke slitasjen og det tørre håret så godt når man er brunette, eller kanskje jeg bestandig burde bruke disse produktene?
En ting er ihvertfall sikkert. Produktene jeg har fått hos Zen Hairlounge har virkelig reddet meg!
Jeg slipper nå og drukne håret i balsam og børste det mens jeg dusjer, eller tette sluket.
Og apropos sluk, jeg oppfordrer alle som leser dette innelgget om å rense sluket deres skikkelig i dag.
For er dere som meg, så er det ikke det som står på prioriteringslista når man skal vaske bad.
Jeg tenker jo aldri : “Oi i dag får jeg gjester, la meg vaske sluket”.
Sluket kommer liksom alltid til sist, så derfor bør vi i dag alle sammen brette opp ermene og vaske det bedritne sluket med alt det forbanna klissete håret i.
Jeg elsker å være blondine, selvom jeg faktisk blir enda mer oransje i ansiktet nå enn når jeg er brunette.
Kontrasten mellom pudderet mitt og min nye hårfarge samarbeider liksom ikke så godt kan du si.
Jeg gleder meg til å bli brunette igjen, få mystikken tilbake. Eller..mystisk er vel akkurat det jeg ikke er, jag bjudar jo fint på meg selv, men dere skjønner hva jeg mener.
Men først : Let’s take a selfie! Min blonde tilværelse skal enda nytes litt til <3
XoXo Iselin 😀
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg