Jubileumsfest – en helt vanlig tirsdag bare <3

For noen uker siden fikk jeg en invitasjon på mail. En invitasjon til Daworks 15 års jubileum. Jeg tenkte lenge på om jeg skulle dra. Tør jeg det? Jeg kjenner jo ingen der. Jeg anser jo ikke meg selv som en artist engang! Ikke enda ihvertfall. Jeg undret i flere dager. Men plutselig stod jeg der. Hjemme hos Jørn Dalcow, eieren av Daworks, og hans vakre – og ikke minst utrolige hyggelige kone.

“Ylva” var kun en sang ment for private ører og der stod JEG! Midt blant en herlig symfoni av musikere, artister, låtskrivere og produsenter, you name it! Mennesker som lever av musikk, som ER musikk! Mennesker som praktisk talt puster toner, og der stod jeg!

Jeg kunne ikke følt meg mer malplassert. Hvem er jeg oppi alt dette?

Men nervøsiteten slapp heldigvis fort taket, for etter min intense hilserunde ble jeg godt mottatt med deilig mat og god drikke og en flott bukett av jenter fra Idol, X-faktor og Norske talenter inviterte meg til sitt runde bord 😀

Det var en fantastisk kveld men mange herlige -og spennende mennesker, lattermuskelen satt løst og jeg er evig takknemlig for at jeg får muligheten til å være med på en slik reise.

Tusen takk Daworks og gratulerer med dagen!

Dr. Dreamy, Tooji og Pernille…og en starstrucked malplassert fis i midten <3

Maria Mohn – Fine samtaler med denne flotte dama her 🙂

Pernille Svensen Øiestad – Ei sprudlende glad dame 🙂

Erlend Bratland og musikalstjerna Jenny Langlo 😉

Jenny Langlo og Stine Hole Ulla – søtere jenter skal man jo lete lenge etter 🙂

Sangene til karen i midten har jeg dansa mang en dans til på jenterommet 😀

Disse gutta her er verdt å merke seg! De kommer til å gjøre suksess! Brother Savannah! Følg de på facebook og få med deg den gode musikken de lager <3

Me and the brothers of hannah – Brother Savannah!

Tommy Fredfang – stem på denne karen her under årets stjernekamp!

Igjen tusen takk til alle dere fine mennesker som inspirerer og gir mot!

Og takk til mine kjære søstre som ga meg husly for natten – jeg lover å orke å ta av meg sminka neste gang Annina <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg