Når man faller totalt ut av treningsmønsteret!

Uff, det er så kjedelig! Jeg har falt helt ut av treningsmoduset! Ikke fordi det er det jeg vil, men rett og slett fordi det har vært så vanvittig mye å gjøre i det siste.

Dette kombinert med at jeg jo egentlig er ganske fornøyd med hva jeg har utrettet gjør at jeg føler at det ikke er SÅÅÅÅ krise. Jeg spiser sunt, eller helt vanlig. Samme som før,bortsett fra at jeg kan unne meg noe ekstra innimellom. Får ikke panikken dersom jeg tar meg en is på kvelden liksom. Men ikke hver dag! Bare sånn innimellom!!!

Jeg er så evig glad for at jeg har tatt bilder under veien. Det er fort å glemme hvilke innsats man egentlig har lagt i det. Jeg presenterer derfor den klassiske throwback thursday!

Her veide jeg mellom 78 og 80 kg. Datoen er 14 november 2014.

14 november 2014

Folk sier de aldri har sett på meg som en tjukk eller overvektig jente. Men årene etter graviditet og fødsel så var jeg det! Jeg skjulte det kanskje godt med riktige klær. Det var derfor også veldig vanskelig når jeg sa til folk at jeg ikke var fornøyd med meg selv, hvorpå de bare lo det bort og sa jeg måtte skjerpe meg. Herregud jeg var jo så flott.

Man føler seg sjeldent fin når man er på do, men ærlig talt.

Vel, flott og flott! Dem om det. Når man ikke trenger shave tissekona si fordi magen uansett henger over, da er det på tide å gjøre noe! Etter utallige kvelder med klaging, tårer og følelsen av å være i totalt feil kropp, tok jeg grep. Jeg begynte hos min personlig trener Bjørn Myhre Nilsen ved Olympus Performance. Han forandret livet mitt totalt!

Min fantastiske venninne Marte Berg ga meg klær fra Mitchi, så jeg skulle føle meg vel når jeg begynte mitt “Prosjekt ned i vekt”. ( hennes blogg kan dere forøvrig sjekke ut her!)

I løpet av magisk kort tid ga kroppen min de resultatene jeg håpet på. ( Dere kan lese mer detaljert om min ned i vekt reise ved å klikke inn på kategorien Min Trening  )

Ja jeg har rot på alle bildene mine 😀 Unnskyldningen er at vi drev å flyttet <3 Ikke at det ser så mye bedre ut til vanlig altså, men…

I sommer har jeg gått i shorts for første gang på ca 4 år!

På jobb – før tirsdagens jubileumsfest <3

PT Bjørn Myhre Nilsen – Og ja, de vektene der er det jeg som løfter 😉

Vekta mi i dag er mellom 64 og 65 kg, men med tanke på at jeg ikke har trent styrke på en stund, så er det på tide å få litt fart på sakene igjen! Bjørn – jeg ringer deg på mandag!

Ha en koselig og nydelig regnværsdag! Og er du slik jeg var; nedstemt, misfornøyd og ulykkelig i din egen kropp, så gjør noe med det! Gjør noe med det nå!  Mirakler finnes faktisk – og det er deg!!

– Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg