JIPPI! ENDELIG! Styrketreningen er igang igjen!

Herregud endelig!

Endelig fikk jeg rotet meg til å komme meg på trening igjen!

Dagen i dag har jeg både gledet og gruet meg til  så sykt lenge!!!

Det var “harda bud”, rett på vekta og måle kroppen.

Jeg tok av meg de våte sokkene, har liksom regnet litt i dag. (Løpe/trippeturen over parkeringsplassen var nok til å bli rimelig våt.) Jeg tittet ned på de triste fotballtærne mine, den røde neglelakken har begynt å flasse av. Neglen på høyre stortå kjemper fortsatt en tapper kamp – fader så lang tid den har brukt på å komme seg! Den ser trist ut, tåa altså, som en potet med neglelakk-søl.  Noe modell for fotkrem blir jeg neppe. Jeg trasker betutta opp på vekta, tar disse måledingsene i hendene. Jeg trekker pusten dypt – fader jeg burde ikke spist de tre stykkene med eplekake og is i går – FADER!

Maskinen piper og jobber, jobber hardt! – før den endelig er ferdig.

Jeg lukker øynene, jeg vil ikke se!

Bjørn lurer på hvorfor jeg er så streng mot meg selv.

Jeg veier nå 64,5 kg. Har riktig nok gått ned 1 kg i muskler, men også 300 helt fantastiske gram i fett!  At jeg i det hele tatt har gått ned noe som helst i fett under denne ferien og perioden på 8 uker uten trening er utrolig!

Og det er akkurat dette som er så deilig med en PT! Man kan nemlig se seg i speilet og føle seg jævlig fordi man selv vet at man ikke har trent eller spist riktig nok, man føler man har lagt på seg. Så kommer du til PTen din og blir målt og vips, så føler man seg bra igjen! 🙂

Jeg kunne stolt fortelle Bjørn at mitt neste mål er å få flat mage!

Bjørn tittet på meg undrende : “MÅ du ha det som mål?”

Jeg ler høyt, det er ikke det at det er et umulig mål, men det er et jævlig seigt et. Ønsker jeg dette må jeg legge om på mye og trene mer jevnt og ofte. Det vil ta laaaang tid før man ser resultater.

Denne informasjonen gå meg en indre ro! Det er altså supertøft å få en flat og stram mage, man må trene mer og bli hardere på kostholdet, og da kan jeg ( ihvertfall for en periode ) ikke leve med den livsstilen jeg har i dag. Vi ble enige om at vi skulle fortsette med styrken for å si det sånn! ( den har tross alt fjernet 14 kg med fett fra kroppen min!) Nytt mål: Jeg skal bli like sterk og STERKERE enn det jeg var FØR sommerferien meldte sin ankomst.

Takk Bjørn for at du er du. At du er ærlig! Og at du gir meg motivasjon!

Jovial type!

Etter dagen treningsøkt var jeg så gira og så fornøyd at jeg ville unne meg et par stramme bukser. INGEN av de gamle buksene sitter fint lenger, logisk nok.

Jeg fant en bukse som løftet det narsissistiske egoet mitt til et nytt nivå!

XS! Hallo!!? Jeg inn i en bukse i størrelse XS!!

Det kilte greit i tissen! Litt fordi det var veldig gøy og litt fordi buksa var så stram.

XS motherfuckers!!! 😀 Men i all ærlighet mot meg selv: Den sier xs, men er nok heller en medium.

Og i all ærlighet og rettferdighet til meg selv : – Iselin, du er ikke heeeelt en xs! 😀

#når du tror du passer inn i xs! #pølse i skinn

Spis logisk og tren klokt! Kropp er kropp og kropp er flott 😀

Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg