Flying start og den perfekte rumpa!

Du vet hvordan det er, når du har en god dag. Alt bare klaffer!

Ungen er smørblid fra sekundet hun våkner, spiser godt til frokost og klesrutinene sklir som kniv i mykt smør.

Ingen diskusjoner, ingen klaging på feil plagg eller at sokken sitter eeeeeeekkelt på.

Ingelin er helt apekatt når det gjelder sokkene sine, hvis sømmene sitter feil over tærne klikker det for henne, sånn seriøst, hun kaster seg ned på bakken i ren frustasjon – som om den den irriterende sømmen ALDRI noen gang i hele verden kan rettes på – det er KRISE liksom!

Men noen ganger går til og med sokkesømmen hus forbi – LYKKE!!!!

Avleveringen i barnehagen går feilfritt – hun er blid, jeg er blid. Føler meg som verdens beste forelder.

På toppen av dette er håret perfekt, ikke for flatt og ikke for krusete, det ser tjukt og sunt ut ( tror ihvertfall jeg da), huden spiller på lag, å legge sminken går som en lek og leggene jeg shavet i går – ser overraskende fine ut med Nivea kremen på – selv med åreknutene som sleipt lusker rundt hjørnet.

På dager som denne, når optimismen er til å ta og føle på, det er da jeg gjør kleskjøpene jeg kanskje kunne vært foruten. Jeg føler meg så fin og flott og tror at jeg kunne passet inn i alt og i alle størrelser, som den XS buksa jeg skrev om tidligere. Det var en slik dag.

Denne dagen var det dog treningstøy som var i fokus. Nå som jeg følte meg så flott, så var det jo bare å kjøpe en thigts som strammet litt ekstra og som løftet rumpeballene til nye høyder.

Den sorte i midten der bestilte jeg da. Se så sjukt fin !!! Håpet om at jeg skulle se like flott ut i den var faktisk en realitet ! Bildet er fra Getinpired.

Dette var slik rumpa mi ble seende ut i eksakt samme thigts:

ikke heeeeelt det jeg forestilte meg kan du si! Viktig å presisere at dette ikke er thigtsen sin feil. Rumpa mi er rett og slett for liten.

Ellers en fin og grei thigts, men som har en tendens til å skli litt ned. Om noen dager får jeg en spennende pakke i posten. Jeg har nemlig inngått et samarbeid med en “lillebror” i treningstøybransjen – gleder meg vanvittig til å teste ut klærne!

Og som dere vet – jeg vil være dønn ærlig!

Ha en nydelig dag!

Klem fra “sprettrumpa” <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg