Husets første interiør er kjøpt inn!!!! <3

Husets første interiør er kjøpt! Herregud jeg kan ikke tro det! Tenk det!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe som helst med det første. Hverken stort eller smått. Hvor skal man gjøre av det? Hvor skal man lagre det liksom, men i dag skjedde det altså!

Mine kjære svigerforeldre ( les: Hilde ) foreslo at vi skulle dra på Boligmessen og kikke litt.  Tja, hvorfor ikke? Tenkte jeg. Vi skal jo tross alt bygge et helt hus, jeg har behov for litt inspirasjon og titte litt.

Så der dro vi alle fire; mor, far, Ingelin og jeg.

Boligmessen var fantastisk! Det var stort og flott. Men neste gang, når huset faktisk nærmer seg ferdig skal jeg dra uten Ingelin. Det ble litt kaotisk med en oppmerksomhetssyk og trass treåring. Men hun var fantastisk flink! Jeg kikket på kjøkken og på bad, på tak og på senger – Herregud for en jobb vi har foran oss..

Ting jeg har sett for meg som en sjarmøretappe har plutselig blitt en kjempejobb! Så vanvittig mye forskjellig å velge mellom! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Merker, priser, design, mål, matriale – et hav av detaljer som skal planlegges og plukkes ut, og jeg , jeg både gruer og gleder meg!

Men så kom dagen her, dagen hvor vi ( les: jeg ) kjøpt husets aller aller første interiør: Senga til Ingelin!

Jeg ønsker alle en god søndagskveld og en herlig kommende arbeidsuke <3

Selv skal jeg ligge med beina høyt litt til etter en fantastisk helg med min lille prinsesse som begynner å bli så stor:

Ingelin har starta ny mote – armbånd rundt benet 😀 Alle klærne og skoene er selvfølgelig handlet på RORTUNET <3 <3 <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg