pølse i skinn. Sannheten under genseren!

I dag har jeg vært blogger i hele 4 måneder! Det feires med å skrive et innlegg fra mobilen for første gang! ��

Det er ikke bare bare å blogge.  Før lo jeg av de som sa de drev med blogging på fulltid! Narr meg ikke til å le, tenkte jeg. tjene til livets opphold ved å drive en jævla rosablogg!

Men nå respekterer jeg de! Jeg respekterer de som bruker dagen lang, på å skrive, ta bilder, sette sammen,  redigere, korrigere. Det tar faktisk sykt lang tid! Jeg vet det, for jeg gjør det jo selv. Bortsett fra at jeg ikke tjener noe på det. Ingen verdens ting. Jeg bruker fritid,  sene kvelder og ofte noen nattetimer for å gjøre ting klart, slik at dere kan lese det dagen etter.

Og jeg gjør det frivillig, jeg vet det. Jeg gjør det fordi jeg elsker å by på meg selv. Jeg vil at mine meninger skal se dagens lys, jeg vil skape reaksjoner, jeg vil gi damer, jenter og kvinner bedre selvtillit ved å vise alle baksidene av medaljene som finnes livet. Jeg vil vise at det perfekte er å ikke være perfekt!

I dag la jeg ut dette bildet på instagram;

En casual og meget behagelig  look. Jeg har stolt fått på meg størrelse xs I bukse og føler meg som en lykkelig stappa pølse!

For meg er det vikig å få frem at de fleste kan føle seg bra og se bra ut, bare ved å kle seg riktig. For under genser og trange jeans skjuler en annen verden seg. En fredelig verden I harmoni meg seg selv, men dog en annen enn den på utsiden ;D

En svart singlet under gir følelsen av å holde ting litt på plass

Men uten singlet og med hud og fett I fritt fall blir det bokstavelig talt andre boller!

Så i denne anledning: hvor jeg nå ligger I total mørke og skriver dette innlegget på en håpløs mobil med en snorkende mann ved min side, tenkte jeg å informere dere om at jeg hadde satt umåtelig pris på om dere tok dere tid til å stemme på meg til “årets nykommer” I wixen blog awords her ��

Det skal så utrolig mye til for at jeg skal klare det, men jeg må jo prøve meg mot de store drevne �� så om du synes jeg fortjener det, gå inn og stem og jeg vil være deg evig takknemlig ❤

NattaNuss Iselin ��

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg