Restylane og botox!

Naturlig pen! Er det noe som lenger eksisterer?

Ja, jeg ser mange jenter som er naturlige pene. De har ikke trynet klint i sminke som meg, de lar fregnene hvile fritt på nesa og deres vakre øyne komme nydelig frem bak usminkede øyevipper.

Disse naturlige jentene er vakre! Likevel har de en tendens til å blekne litt når man sammenligner de med de  NYE naturlig pene jentene.

Disse NYE naturlige pene jentene bruker heller ikke mye sminke, ihvertfall ikke foundation og sånt søl.

De er naturlig pene, bortsett fra at de enten har fake brunfarge, kunstig hår, kunstige negler, kunstige øyevipper, restylane eller botox.  Jeg mener; Da er det jo ikke så veldig rart at man ser “naturlig” pen ut.

Jeg har ikke noe imot slike “hjelpemidler” og jeg forstår de som bruker det – uansett grunn. Jeg bruker selv sminke og legger selv på negler i ny og ne – det gir meg en tilfredsstillende følelse. Jeg føler meg elegant og fresh. Bortsett fra at jeg ikke klarer å kneppe knapper like lett, åpne opp det lille jæveldekselet på mobilen til laderen eller tørke meg i ræva uten å være redd for å lage hull i papiret, men ellers føler jeg meg supersexy med lange delikate negler.

Jeg har til og med selv lurt på om jeg skal ta restylane i overleppa. Bare for å markere litt liksom. Er jo ikke noe kult å ha naturlige store lepper, når andre jenter dukker opp med hovne kjønnslepper i ansiktet hvorenn jeg går.

Jeg har tenkt frem og tilbake og rådført meg, og har nå , etter mye om og men – kommet frem til en avgjørelse :

Jeg skal IKKE ta noen form for restylane , kunstige greier i trynet eller botox. Alderen får ta meg slik jeg er og jeg skal la huden min eldes med stil ( arrester meg når jeg om to år propper panna full av botox 😀 ) – Jeg nekter nemlig å bli “avhengig” av midler for å føle meg fin.

For når jeg kun med lipliner og lipgloss ser ut som rumpehull med glidekrem i ansiktet uansett, så skal man ikke klage.

Nei, jeg har ikke fått meg en på trynet, dette er naturlig pene meg, med naturlig lipliner, leppestift ,lipgloss og helt naturlig positur.

Når det er sagt; så er det én ting jeg er helt sikker på at jeg skal fikse på etterhvert.

Når jeg har fått de barna vi skal ha og ammet de barna jeg skal amme, så skal tante tepose og tante vaffel få en real oppussing.

Meg, tante te -og vaffelpose .

Ha en fantastisk kveld mine kjære lesere. I morgen skal jeg teste treningsthigts! Det blir spennende det!!!!

20150915_130305

xoxo Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg