La aldri ditt indre barn forsvinne!

Ingenting gleder meg mer enn å se foreldre som tør å leke med barna sine. De som gir total blaffen i hva andre måtte mene om dem og som lever seg inn i leken og fantasien.

Jeg føler mange foreldre i dag ofte blir flaue over barna sine i det offentlige rom – jeg har også blitt det, så jeg skjønner det. Jeg forstår også at prinsippet tid og sted står sentralt. Men likevel: La oss hylle leken! Våg å gi blaffen, våg å la barnet ditt skrike høyt av glede og rope i begeistring, våg å lage prompelyder og våg å le av det, våg å vær deg selv – våg å være barnslig!

På Dinoshow i Drammen

Pappa-Tom kan 😀

<3 God natt fra apekatten, mammaprompen og lille dinofis <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg