Jubel og glede! Slank og deigete! :D

Små gleder i hverdagen altså!

I dag når jeg våknet hadde min kjære lille instagramkonto fått hele 600 følgere! Det synes jeg faktisk er stor stas!

I dag kan man kjøpe følgere har jeg skjønt? Seriøst kjøpe følgere?!!! Jeg har også folk som har vunnet følgere?

Dette konseptet skjønner jeg virkelig ikke? Er dette fiktive kontoer som følger deg? Vil de virkelig følge deg? Liker de virkelig det du legger ut?  Jeg skjønner det er viktig for folk å få flest mulig likes og hjerter altså, men ærlig talt. 😀

Jeg er derfor fint fornøyd med 600 følgere som av egen fri vilje har bestemt seg for å følge meg – det setter jeg umåtelig stor pris på! <3 Takk til dere!<3

Jublende glad! Takk til dere 600 <3 Utgnidd sminke og tredagers armhuler, bare sånn til info .

Da jeg tok dette bildet ble jeg overrasket over hvor slank jeg så ut! Så jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt på treningsfronten.

Jeg har enda ikke kommet helt tilbake i full trening. Jeg trener mellom 1-2 ganger i uka, men langt fra så hardt som jeg gjorde før sommeren. Vekta viser 64 kg noe som tilsier at jeg har gått ned hele 15 kg!!! Fint det, men nå har jeg også mistet 1 kg i muskelmasse, så det er egentlig ikke noe å juble over, hehe.

Målet mitt er ikke å bli ribba for fett – det har det aldri vært. Målet mitt er å leve et normalt liv – med et normalt sunt kosthold og med sunne verdier. Kose meg uten å få dårlig samvittighet og spise når jeg er sulten.

I starten var det sykt tøft, men nå er det blitt en del av hverdagen min, det er blitt livsstilen min!

Ingen av mine gamle klær passer meg lengre, skjørt er for store i livet, bukser for slappe. Kroppen min er blitt mindre og sterkere men også mykere og bløtere i huden. Dette er sikkert fordi mye vann og fett har forlatt åstedet 😀

Så selvom jeg på bildet over kan se relativt slank og fin ut, så er det dette som er virkeligheten:

.

AMAGAAAAD! jeg har endelig skjønt at det ikke bare er bare bare å få helt stram og flat mage. Jeg har slått meg til ro med å være slank og sterk men god og myk 😀

I morgen skal jeg i studio og jobbe videre med den nye låta mi – jeg står litt fast og trenger litt kreative sjeler rundt meg! Herregud så gøy og deilig det skal bli – å være i studio gir meg et lykkekick uten sidestykke <3

Ha en strålende høstdag alle fine dere og ALLE dere 600 på instagram 😀 Vi skal nå opp i huset og holde på, både Tom, Ingelin og jeg – DET er et stykke deilig lykke i høstsola 🙂

xoxo Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg