Grey hair – don’t care!! Ny giweaway coming up! <3

Shitt pomfritt! I går kom jeg på at jeg ville freshe opp sveisen litt. Dere vet hvordan det er: når man plutselig fra en dag til en annen ser at man må gjøre noe med håret . og det NÅ – helst i går 😀 hehe, Så jeg ringte min fantastiske frisør Romina ved Zen Hairlounge og hun hadde heldigvis tid til meg i dag. Jeg kom på at jeg skulle gjøre noe heeelt annerledes. Hva med grått hår for eksempel?

Romina tente på idéen og noen timer senere sitter jeg her nå som en og annen silverback 😀

Jeg rett og slett elsker det! Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker fargen grå, men at jeg skulle farge håret slik, det hadde jeg aldri trodd!!

På fredag skal jeg tilbake for å freshe opp litt der hvor ikke alt satt like bra – for jeg kan love dere at det er litt av en jobb bak denne fargen – Takk Romina , du er verdens beste!! <3

Jeg elsker jo å kunne gi dere leserne mine noe – på fredag blir vinneren av treningstights fra 123friluft trukket ut og på lørdag kommer en ny giweaway – hvem vet: Kanskje har det noe med min fantastiske frisør å gjøre? 😉 <3

DSC03188

nye sko som jeg har bestilt på asos.com og selvfølgelig en grå genser fra SELECTED kjøpt på MATHEA på rortunet <3

Hva synes dere? Jeg digger det! Grey hair – don’t care <3 😀

Iselin <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg