Se hvem jeg blir sponset av nå da dere!

Lillemor har vært syk siden fredag. Feber, forkjølelse og sår hals har stått på agendaen. Altså når Ingelin ikke vil spise lørdagsgodtet sitt – ja da er det noe alvorlig galt. Eller alvorlig er det jo ikke, det er en vanlig forkjølelse, med det kommer virus, og da blir ofte halsen sår og vond. Det blir derfor et kort innlegg i dag. Jeg kunne latt være å skrive noe som helst – men jeg må simpelthen dele dette med dere.

I forrige innlegg skrev jeg at jeg skulle møte ei rå dame på fredag. Det gjorde jeg.

Denne råe lille spiren som stadig imponerer heter Oda Wam Hansen.

Bildet er hentet fra facebook

Oda er Kosmetisk dermatologisk sykepleier med sertifikasjon på botox og fillerbehandling (Allergan,Teosyal og Hyaluronica ) og er blitt fantastisk dyktig innen faget! Om ikke lenge åpner hun en ny klinikk i freshe og delikate lokaler og flere tilbud i velværekategorien vil dukke opp – Dere er så heldige å få med dere alt dette via moi! 😀

Jeg holder meg som sagt langt unna alt av sprøyter, men gode hudprodukter er noe min hud sårt behøver. Da jeg sluttet på P-piller etter en blodpropp på øyet har jeg nå ingen preparater som balanserer hormonivået mitt. Huden min kan derfor til tider være veldig kranglete og nå som høsten er her sliter jeg fælt med fet MEN tørr hud i T-sonen og på nesa.

Jeg blir nå sponset av Oda Wam Hansen – kosmetisk sykepleier og hudprodukter fra Elixir!

Ja, dere får lov til å bli imponert! Dette har jeg helt selv dandert! Legg merke til det tente lyset. Koselig?

Jeg har allerede startet og vil holde dere oppdatert på hvordan jeg føler det virker. Er de dyre merkevarene bedre enn billigproduktene du får i matvarehandelen? Fungerer de slik de lover og hva er resultatet. Etter bare to dager med rens og kremer fra Elixir holder jeg foreløpig en solid knapp på JA 🙂

Jeg er som mange andre, ingen naturlig skjønnhet. 😀

Jeg eier ikke pigmenter i ansiktet er konstant bleik!

har forøvrig også oppdaget at vippene på sine gamle dager begynner å bli slitne. Herregud nå er alt feil nå 😀

Mer info om Oda, klinikken og nyåpningen kommer senere. I mellomtiden kan dere sjekke henne ut her!

Så følg meg videre kjære dere! Innimellom hengepupper og fittepreik kommer nå også fantastiske tilbud på treningstøy, behandlinger, og fantastiske hudprodukter <3

Ha en nydelig søndag i høstværet !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg