Hva synes dere om min superfantastiske idé?

Herregud dere! Jeg kom på en kjempefin idé! Altså, jeg er jo sånn at jeg tenner alle plugger når jeg føler meg kjempelur og har en god idé, helt til noen slår meg hardt i hodet med setninger og påstander om at det ikke lar seg gjøre eller at det ikke er så sykt kult som jeg tydeligvis mener det er.

Men i går, da jeg ryddet litt opp i mappene på PCen min, dukket en haug av gamle videoer fra mobiltelefonen/whatsapp opp.

Fine, sjarmerende og usjarmerende videoer som jeg i utgangspunktet har sendt til andre, men som viser en naken ærlighet av hvordan hverdagen i familien G. Sørensen er. Jeg er så vanvittig glad jeg har lagret disse videoene og lurer på om kanskje mandagen skal bli en fast dag hvor jeg deler nettopp en sånt klipp med dere.

Noen er lange, noen er korte, noen er morsomme, andre er meningsløse – men de er sannheten. Sannheten bak fasaden, samt kleine innrømmelser.

Jeg tenkte at mandager er en perfekt dag med slike klipp. Ny uke, ny start liksom. <3

Jeg håper selvsagt noen av dere tar dere tid til å ytre deres meninger om hva dere synes om min superfantastiske og dødsgode idé.

….Og imens dere tenker ut et svar – tenkte jeg å gi dere en liten smakebit på hva som kan vente dere hver mandag fremover hvis det er stemning for det 🙂

En vanlig scene når vi er på biltur :

http://https://www.youtube.com/watch?v=R3gQ47H3EV0&feature=youtu.be

xoxo Iselin <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg