Pikk eller pung?

Jeg la ut et bilde i dag av dagens outfit på facebook og instagram i mangel på et innlegg.

Jeg hadde ikke skrevet noe i dag og fikk ei heller tid til det. Ja, sjukt dumt når du liksom skal være en blogger som burde levere hver bidige dag, men sånn er det nå en gang.

Vertikale striper skal visstnok få deg til å se slankere ut, det skal tilsynelatende “fargen” sort også gjøre, så i dag helgarderte jeg meg. Tørre vafler i henslengt positur med strekkmerker som matchet den sorte og “stripete” trøya mi.

Men det er sannheten. Puppene mine har ikke tålt amming og minus 15 kg på vekta iløpet av det siste året. Det har blitt for mye for de stakkars tantene mine, men jeg pokkern så stolt av dem!! – for herrejesus hva de ha måttet tåle!

Fra å være vonde kjertler til store meloner, fra å strutte som frodige jordbær i sommersola ( ikke at jordbær pleier å strutte i sommersola, men det hørtes bare så fint og poetisk ut ) til å la tyngdekraften få fritt spillerom, fra å bli operert til mindre til å bli store og fulle av melk, fra og strutte med melkesprut, til å henge som livløse vafler.

I gamle dægger!

Bursdag og avskjedsfest for puppene.

Ja det skal sies – disse har levd et brutalt liv!

Men puppene mine er fine de altså – De er ikke det første man ser på meg lenger, jeg får faktisk øyekontakt med folk igjen. Og i riktig BH er de fortsatt en god og myk håndfull. Riktig så fine faktisk!

MEN det er ikke til å legge under en stol at når jeg ligger på siden i senga uten BH, uten den fysiske og psykiske støtten dette plagget gir – da blir det farlig lilvløst! Da kan jeg fint ta tak i en del av puppen og leke leken “pikk eller pung”.

Jeg mistenker at det ikke er så altfor mange jenter som kjenner til denne gjetteleken, kall meg gjerne yrkesskada etter 4-årig fotballinje med størst andel gutter i klassen.

Herregud er det rart jeg er blitt den jeg er blitt undrer jeg, når jeg tenker tilbake på den tiden. Uansett : denne “leken” gikk ut på at gutta tok et tak rundt sine edle deler også skulle man gjette om det var pikk eller pung de holdt rundt. Ikke den mest givende eller mest spennende leken, men gutta synes det var hysterisk morsomt.

Så gjenstår det å se da, om dere er like ramme som gutta i 06 kullet på Drammen idrettslinje var? Pupp eller pung?

Xoxo Iselin – vaffelpressaren <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg