analbleking, fittefis og tidsklemme.

Fuck me! Jeg ser over mine siste innlegg. KRISE! Jeg er iferd med å bli en sånn døll blogger! En sånn kjedelig blogger som skriver om tingene jeg har gjort i dag. Hvem bryr seg egentlig om hva jeg har gjort i dag? Svært få vil jeg tro, med mindre jeg har tatt en saftig analbleking, da skal dere få høre det da, lese det, ja til og med se det!

Men faktum er at tidsklemme strammer seg rundt halsen min. Den holder et passe stramt tak rundt strupen min, men ikke så hardt at jeg ikke får puste, ikke enda. Jeg skal fortsette å skrive, men jeg kan ikke bruke flere timer på å tegne på meg kroppshår og late som jeg er en mann med tennissokker pakket inn i  trusa. Bare sånn innimellom ;D

Men jeg kan jo skrive om mye annet, om fitteprump og fleskemage, om kroppspress og ungdommens stadige søken på det feilfrie liv. Om menneskets søken på det feilfrie liv!! Om stolte øyeblikk og flauser, om lykke og tragedie. Om småbarnsliv, mammaliv og kjærlighetsliv.Om arbeidslivet, musikklivet og leve livet. Om følelser og meninger.

Jeg har mange små overraskelser til dere, videre planer, konkurranser og små hint i forhold til musikken, men jeg må ta ett skritt av gangen, små skritt, musefiseskritt. <3

Jean Paul-sko fra Skogholt, lysegrå cardigan fra Ma vie, lue fra torgkjerringene i Drammen og en gammel herlighet av en veske fra Lindex.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg