Mandagsklippet

Ingelin og verdens kuleste Omi (mormor) <3

Barna våre går gjennom mange faser i livet og det kan gå kort tid mellom hver kule trend. Jeg prøver så godt jeg kan å følge med, men boka om Bien Maja som var kjempemorsom i går kan fort bli for kjedelig i forhold til den nye Dora the explorer. Her i huset har vi vært gjennom prinsesser, kaniner,fantorangen og pippilangstrømpe – for å nevne noen.

Brannmann Sam har også vært en slager, skulle bare mangle egentlig – ingen er jo så kjekk og STRRRRAM som ham!

Fantorangen er en annen udødelig hit – bare å holde i snaber’n hans , så har du en venn for livet – trallala trallalei.

Spiderman er også litt kul, men det holder å måtte gå til innkjøp av spidermanpysj – for med én gang Elsa i Frozen dukker opp i CD spilleren er det ingenting annet som gjelder.

Kaptein Sabeltann har dog aldri slått helt an her i huset. Kanskje er det sminka, den linjebaserte barten eller de frekke krøllene. Ikke vet jeg, jeg husker bare at jeg som liten elsket både han og Ruben den røde! Gleden var derfor stor når sjefen i huset for første gang viste ekte kapteinsabeltann-ånd <3

http://https://www.youtube.com/watch?v=IpR9ivNRftM&feature=youtu.be

Hiv og Hoi! Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg