Mandagsvideo på en tirsdag

Herregud jeg får så mye respons om dagen, det er så vanvittig koselig! Jeg virkelig elsker dere ALLE for det!! <3

Mandagsklippet ble kokt bort i går, jeg måtte jo bare opplyse dere om Saleduck Blogger Awards 2015 som jeg er så heldig å ha blitt nominert til.

Ikke er jeg bare en utypisk moteblogger i denne nominasjonen, men også den eldste.

Gamla henger med, med andre ord! 😀 Og for de av dere som enda ikke har stemt, kan dere gjøre det her !

Som tidligere nevnt er jeg usannsynlig glad i svensker. Jeg mener det, jeg synes svensker er glade, blide sjeler som alltid er serviceinnstilte og hyggelige. Ikke har jeg bare fått ei svensk kollega i Scandia Maskin, jeg er også i besittelse av verdens herligste svenske svigerinne. Ja jag har tur !

I bilen har jeg mine svenske høydepunkter. Her kan mitt svenske alterego snakke ustanselig og uavbrutt.

Rar sier du? JA definitivt!

http://https://www.youtube.com/watch?v=ZkNvsYhgNSI&feature=youtu.be

Puss och kram ! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg