For godt til å være sant?

WRÆÆÆL! WordPress vil ikke laste opp bildene mine! Så dette blir et innlegg uten bilder! For å se bildene til dette innlegget kan dere klikke dere inn på min facebookside
her og se bildene og flere fra min forvandling fra deigete til bløtere 😀

Ja nå er det straks tid for en ny begynnelse for meg og mitt ned i vekt prosjekt.

Eller det blir feil å kalle det ned i vekt prosjekt – for jeg har jo faktisk gått ned en hen hel del. Men nå kommer oppstrammingsfasen.

Og si at jeg har trent noe i det siste vil være å lyve – jeg har trent oppimot ingenting! Det er ikke bare bare og ha så mange baller i lufta – i tillegg har jeg altfor lett falt for søte fristelser! Fy skam på meg! Men jeg må få lov til å ha mine svake perioder jeg også. Kanskje er det nettopp derfor jeg er så svak om dagen? Fordi jeg vet at jeg snart skal til pers igjen.

Uansett. Samvittigheten kryper seg innunder huden på meg og mine svake øyeblikk er virkelig ikke verdt det. Jeg angrer hver eneste jævla gang!! Og allikevel gjør jeg det igjen neste kveld.

Men nå begynner jeg som sagt snart igjen. Jeg må bare avtale med mine samarbeidspartnere om når jeg skal sette igang. 😉

Mitt neste ledd i dette oppstrammingsprosjektet er noe jeg aldri hadde tenkt på før. Helt til en sprudlende og artig nordlending tok kontakt:

Hege Frantzen Wennes! Daglig leder av Wennesklinikken den første sykepleieren i Norge til å arbeide med Restylane. Hun har lært opp og vært støttespiller for mange sykepleiere og leger innen dette faget, og er i dag en kjent foredragsholder for Q-Med (Restylane).

Det er dog ikke restylane jeg skal få utført på meg selv, men noe helt annerledes som egentlig virker for godt til å være sant: COOLSCULPTING – Permanent fettreduksjon!!!

Ja du leste riktig! Permanent fettreduksjon. Ved coolsculpting blir minst 30-40 % av fettet fryst bort på kun en behandling gjør metoden til en effektiv fjerner av fett i problemområder som mage, innside lår og kne, bh-folder og såkalte “love-handles” – og det UTEN inngrep!! For mer informasjon klikk deg inn her!

Så hvorfor skal jeg gjøre dette hvis jeg uansett skal trene?

Jo, jeg har som mange andre problemområder jeg ikke får gjort så mye med. Et av mine områder er magen. Til og med etter min store vektnedgang har jeg en liten krans som fyldig klamrer seg rundt nedre del av magen. Den vil liksom aldri helt slippe taket og omfavner i samme slengen øvre del av bolletissen. Under denne lille pølsa på magen har jeg et lite søkk, det ser nesten ut som om jeg har tatt keisersnitt – noe jeg ikke har. Disse tingene har jeg egentlig godtatt som en del av meg – siden jeg ikke ønsker å leve som en toppidrettsutøver.

Coolsculpting er derfor ingen slankemetode men et hjelpemiddel for å klare siste rest og etter flere samtaler med Hege er jeg nå klar for å dele min reise med trening og coolsculpting!

Førstkommende torsdag ( 26.11 ) kl 1700 er det utrolig nok kundekveld hos Wennesklinikken med et lite foredrag om denne metoden og fantastiske tilbud på nettopp denne behandlingen!

Jeg skal selvfølgelig være der og få med meg hvilke fantastiske resultater jeg kan forvente meg. Dette er en gyllen mulighet for meg – og for dere – til å tre inn i verden man kanskje ikke visste eksisterte. Jeg gleder meg som en unge og det som enda bedre er: dere er invitert! <3 send meg en mld på facebook om dere ønsker å få med dere denne kundekvelden/foredreaget <3

xoxo zozoz Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg