Min koselige bollemage skal bort – vil det fungere?

NB! Sponset innlegg!

Kulden river så smått i nakken, stjernene glitrer på den mørke nattehimmelen. Vinterlukten lister seg i luften i takt med julestemningen.

I tomme dunkle gater ved grev wedels plass kan man så vidt skimte varme lys fra asfalten. Er det fakler?

Jovisst er det det! Fine varme lysende fakkelbokser , plassert på rekke og rad langs det tomme fortauet. Fra Wennesklinikken, langs Ole steens gate, inn Sundgata og utenfor direktørboligen til AASS BRYGGERI.

Forbi et skilt som ønsker velkommen og inn i den sjarmerende boligen blir jeg møtt historiske lokaler, blide mennesker, varme og tente lys. Prosjektoren lyser på veggen, gløggen koker på kjøkkenet og sjokoladen pakkes ut på bordet, sammen med lodd, brosjyrer og goodiebags. Herregud så heldige de oppmøtte er.

IMGP4861IMGP4866IMGP4872

Sammen med Maria Molén – Account Manager i Nordic Countries – holdt Hege Wennes et innholdsrikt og informativt foredrag om hva coolsculpting er og hva det gjør.

Kort oppsummert fjerner behandlingen fett på problemområder uten kirurgisk inngrep. Fett på ønsket område blir fryst, krystallisert og massert i stykker før det over en lengre periode blir skilt ut av kroppen med blant annet tiss. Forskjellig fra fettsuging – gir det et jevnere resultat og en mer naturlig forandring da prosessen tar lengre tid. Selve behandlingen tar kun en time ( én behandling) men helt ferdig resultat sees kanskje ikke før flere uker etter da det tar lengre tid for kroppen å skille det ut. Man ser dog ofte forandring raskt etter behandling.

Hege Wennes – Wennes klinikken

Hege Wennes og Maria Molén

IMGP4858

Til og med en ensom blogger fikk lov til å presentere seg og spre litt hverdagsglede blant fagfolk og kunder .

Med mange sykepleiere blant de oppmøtte var spørsmålene faglig korrekte og kritiske og dette gjorde at jeg som vanlig forbruker ble enda mer positivt innstilt. Behandlingen er effektiv, påfører ikke indre skader – er trygg og mer kostnadseffektivt.

Det er dog viktig å påpeke at dette ikke er en slankemetode! Men et hjelpemiddel med problemområder man ikke blir kvitt.

Bildet er hentet fra internett

Bildet er hentet fra internett

 

Så er det kanskje dobbeltmoralsk av meg at jeg i ett innlegg skriver at man skal elske kroppen slik den er og i et annet skrive at jeg skal ta en slik behandling. Men jeg ER glad i kroppen min slik den er nå – eller, nå har jeg ikke trent på ca 6 måneder og jeg har seriøst spist litt godt hver dag de siste ukene, men bortsett fra det så er jeg fornøyd.

Men etter vektreduksjonen min har jeg fortsatt en del løs hud på magen og det ekstra fettet som ikke går bort. Også er det nå slik at vi er genetisk forskjellige. Noen kan slanke seg og bli stram og fin, andre ikke. Noen får raskt resultat andre må jobbe lenge. Hvis det finnes et hjelpemiddel på veien, så hvorfor ikke. Dette er tross alt ikke en snarvei jeg tar fordi jeg er lat – jeg har jobbet beinhardt og vært dedikert til kostholdet og trening med Olympus Trening. Jeg er så vanvittig spent på å se om denne behandlingen – som i prinsippet er for god til å være sann – kan funke på mitt problemområde gjennom alle år. Og dere skal få se hele prosessen!

Min mage i Heges myke hender 😀 JA, jeg kan se stram og flat ut på bilder, men virkeligheten er at det er nok å ta av. Min graviditet har satt sine spor, jeg har gjort en stor jobb med å gå ned 17 kg, nå trenger jeg hjelp med siste rest.

Jeg gleder meg så vanvittig til å behandles av Hege, jeg føler meg trygg og ivaretatt og jeg er så spent på om det faktisk fungerer.

Dere kan lese mer om Coolsculpting her

Jeg vil lage en egen kategori her på bloggen som heter Wennesklinikken. Her vil dere kunne følge mine behandlinger av den koselige bollemagen min og resultatene <3

Er dere nysgjerrige og ønsker en konsultasjon eller samtale med Hege er det bare å sende meg en melding/mail eller kontakte Hege direkte her

Ha en strålende kveld, vakre dere!

Kyss klapp og klem – Iselin <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg