5 fine frøkner – i Edinburgh

“Åh hosianna, Hevenu shalom

Fem fine frøkner ska aldri dra hjem

Lyden av noe som slipper oss fri

Vi har’sje penger men vi eier allting”

Eller – Penger hadde vi jo – og vi eide faktisk ikke allting – men gøy hadde vi det! Edinburgh er fantastisk!!! Jeg vet ikke om det var julepynten eller julestemningen som gjorde at jeg falt pladask. Med det gjorde jeg altså.

Menneskene var hjelpsomme, tålmodige, høflige og BLIDE! Og er det en ting jeg elsker, så er det blide mennesker – hvem gjør vel ikke det.

Edinburgh byr på fantastiske bygninger, historie , sjarm, sjel og shopping! For å ikke snakke om nydelig mat! Og som hør og bør klarte vi å snike til oss et bord på Jamie Oliver’s restaurant! Greit fornøyd med det kan du su! 😀

Dit skal jeg definitivt igjen. Til Edingburgh altså – óg Jamie Oliver 😀

Takk for en herlig tur jenter.

 

2015-12-11 00.52.09

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg