Hud & velvære – slik ser jeg ut uten sminke!

Innlegget er sponset av Hud & Velværeklinikken.

Lange dager, null trening, sjokoladefråtsing i smug hver eneste dag, stress, sykdom, forstoppelse og fetere hud, svindlet både i huset vi pusser opp og på bankkortet. Slik er situasjonen nå. Det er ingen krise. Jeg merker bare at jeg går med skuldrene langt opp under ørene og er sliten i kropp og sinn. Jeg er ikke helt i form og kroppen reagerer med å slutte å gå på do liksom! Sånn helt seriøst! Forstoppelse herfra til månen! Jeg har ikke hatt det siden jeg gikk høygravid med Ingelin! Men nå er den altså her igjen.

Jeg skylder delvis på null trening, dårligere kosthold, stress og det faktum at jeg prøver å unngå å gå på do på jobben. Ja du hørte riktig. Jeg unngår å gå på dass på jobben, tisse går greit, men det skal mye til før jeg setter meg ned å gjør skikkelig kontorarbeid vegg i vegg med kollegaene mine med kun en dør som skiller oss!

Altså, det er et eget toalett altså, men døra går rett ut i entréen som er omringet av kontorer. Jeg klarer det bare ikke. Jeg føler alle hører meg – og en trang fødsel uten en lyd er vanvittig vanskelig.  Æsj så ekkel jeg er som deler slikt tenker kanskje noen av dere, men jeg tror fader meg ikke jeg er alene om å ha det slik!

Jeg tror faktisk det finnes veldig mange jenter og kvinner som kniper igjen bæsjeapparatet under arbeidsdagen. Det er trist! Det er tragisk faktisk. Vi driter liker mye som menn og det er like naturlig at jenter gjør det som menn – det er faktisk like naturlig OG like NØDVENDIG som å puste.

En av mine samarbeidspartnere – Stine ved Hud & Velværeklinikken – fisket opp stressnivået mitt og spurte om vi ikke skulle starte samarbeidet med en god og rolig behandling. Jeg var absolutt ikke vond å be og etter litt planlegging med Tom, fikk jeg en etterlengtet fridag etter arbeidstid.

DSC04147

Jeg buste inn døra med den lille snø/haglestormen som var på onsdag hakk i hæl, våt i håret og våt på skoene. Stine tok meg godt imot og det tok ikke lange tiden før skuldrene mine fant veien fra ørene og ned på normalt nivå.

Jeg ble geleidet inn på et varmt og harmonisk rom hvor jeg kunne kle av meg og legge meg ned på en oppvarmet massasjebenk med varme håndkleder. Bare DET fikk meg til å føle meg roligere og døsig.

DSC04152

Behandlingen jeg fikk het IBEAUTY og er en behandling som ved hjelp av ultralyd, høyfrekvens og radiobølger virket ned i de dypere lag i huden.  Behandlingen er derfor dyptrensende og har god effekt på sorte prikker/hudormer og urenheter. Collagenproduksjonen i huden boostes og gir en naturlig glød og glans.

Halvannen time lå jeg og ble dullet med. Jeg skravlet litt, lo litt og duppet av litt, jeg tror til og med jeg siklet litt!  Men godt var det og det var så utrolig deilig å få av seg all sminken og virkelig føle seg helt ren og frisk i huden!!! Behandlingen ble avsluttet med en deilig nakkemassasje og jeg kjente at jeg virkelig trengte denne form for kjærlighet!

DSC04154

Denne behandlingen skal jeg ta oftere og selvom jeg virkelig ikke liker å gå uten sminke, så gjorde denne behandlingen at jeg følte meg vel, selv uten.

DSC04179

DSC04166

fra min høyre side ser jeg helt annerledes ut enn fra min venstre. Jeg kjenner meg ikke selv igjen 😀

Og ja, jeg sa jeg følte meg vel – ikke fin! Jeg har en stygg uvane med å klemme på alt, så jeg blir ofte sår og rød i ansiktet. Men det er ubeskrivelig deilig å bare la disse røde spottene puste i fri omfavnelse 😀

Hud og velvære er noe jeg blir og mer bevisst på og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg får muligheten til å samarbeide med flotte klinikker som dette. Og det beste av alt: Dere får muligheten til å vinne masse herligheter. Konkurranser vil dukke opp om ikke lenge, så følge med og i mellomtiden kan dere gå inn her og se hvilke andre deilige behandlinger Jentene på Hud & Velværeklinikken tilbyr.

Nyt fredagskvelden, førjulstiden og håndballkampen på TV 2 i kveld 🙂

Om ikke lenge ligger dere kanskje på en varm og god benk med deilig massasje, beroligende musikk og duftene oljer på kroppen <3

xoxo Iselin 😀

DSC04172

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg