Hvem har vært og stjålet hos oss??

Da var det på tide dere!

Å skrive litt, oppdatere dere litt.

Julen har vært fantastisk! Lat og behagelig uten de store planene eller reisene, akkurat slik jeg trengte det nå. Det er nok som skjer ellers og etter   7 måneder i koffert er det greit å ikke pakke mer enn nødvendig.

Før julen har jobben min krevet krefter jeg ikke visste jeg hadde, men det har gått fint – tror jeg – håper jeg, hehe. Jeg ble svindlet – noen hacket seg inn på facebooken min og fikk tak i bank-kort informasjonen og handlet deretter på det. Kjedelig å bli trukket fra penger og kjedelig å ha sperret kort i førjulstiden, men det gikk fint 🙂 Vi er også blitt frastjålet ALT verktøyet på huset. Vi snakker mye !! Er liksom ikke bare hammer og spiker som har ligget der. Noen har skjært hull i veggen og forsynt seg. Vanvittig irriterende og man føler seg veldig hjelpesløs. Frekke jævler!

På toppen av det hele ble jeg så sykt dårlig 1 juledag. Magesmerter og oppkast, trodde jeg var igang med omgangssyke eller influensa – så viste det seg at det bare var mensen!  Jeg har ALDRI før opplevd å bli så dårlig før menstruasjon før. Kan det virkelig være? Jeg er sikker på at det henger sammen med denne treningen som ikke har funnet sted på lenge og store doser med sjokolade gjennom hele julen!! Vi snakker teskje i Nutellaboksen på mitt svakeste – 3 teskjeer for å være ærlig – ok 5!! Jeg har til og med tydd til den jævlige melkesjokoladen med nøtter OG rosiner!! Ja jeg har vært svak, men julen har fader meg vært så fantastisk deilig og lat.

Grøt lagt ut til nissen. Ingelin kunne ikke tro det da den var spist opp julaften <3

Ingelin og julens andre store helt: Kusine Embla <3

Årets julebilde 😀 Modern Family! LILLEbror Njård, storebror Nevjard og hans lille Embla 

Ingelin leker med pappa 

2015-12-23 18.03.32

Ingelin dristet seg til en dans med selveste JULENISSEN

Bakermester Harepus og Dronning Elsa i ett

 

Julen har med andre ord bydd på masse kjærlighet! Og masse mat. Eller: jeg har ikke spist så sykt mye mat, men jeg har trøkka sykt mye sjokolade!

Så i dag var nok nok! Da min far tok med Ingelin på innebadet, dro jeg og trente!

sjukt digg å trene vekter igjen, men gleder meg til å få en som pusher meg snart! <3

Ellers kjære godtfolk, så har sengen til master bedroom i det nye huset kommet. Den må selvfølgelig stå lagret, da det ikke er klart enda. Kjøkkenet er bestilt og kommer i slutten av januar/begynnelsen av februar, men jeg vil ikke røpe hvor vi har kjøpt, før det står helt klart.

Vi har vært utrolig heldig med den milde vinteren så langt,  og vi er nå snart ferdig med å isolere hele huset. Tom holder på i de sene timer og det hadde virkelig ikke gått uten hans arbeidsinnsats og moral – FOR EN MANN!!!

spisestue

Frydenlundhaven vår <3

TV stue nede 

 

Her blir det kjøkken med åpen løsning , øy og  matbod med egen kjøkkeninngang.

Det går med andre ord fremover og jeg kan nesten ikke vente!!! 
Ikke det mest innholdsrike innlegget jeg har skrevet, ganske meningsløst for å være helt ærlig. Men da vet dere at jeg lever og dere er litt oppdatert på hva som skjer her om dagen – takk for tålmodigheten deres <3 <3 <3
Xo xo – ho ho ho Iselin <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg