Ser du noe annerledes her?

Se nøye på dette bildet her, ser du noe annerledes?

Og nei jeg har ikke tatt silikon i puppene . Jeg holder armen over så dere ikke skulle se dem ( som om niplene i det hele tatt hadde kommet på bildet! Vel – er lov å drømme ). Jeg kunne klippet bort nederste del av bildet, men jeg presset armen sånn svakt inn og opp slik at puppene fikk et så naturlig løft at det ville være trist å ikke ta de med. Men hvis dere tar fokuset vekk fra mine naturlig løftede vafler – ser dere noe annet da? En bitte liten ting?

20151229_121146

Ikke? Vel se litt nærmere:

Jeg har tatt ring i øret! Sånn der oppe i flippen liksom! Jeg er så stolt! Jeg skulle bare til byen for å trene, da jeg kom på at dette har jeg jo hatt lyst til på en stund. Så jeg gjorde det!

20151228_131400

Jeg hadde egentlig tenkt å fise innom en frisørsalong og se om noen av de gjorde det. Var jo slik jeg fikk mine første hull i ørene. Men jeg kom ikke på noen som kanskje gjorde det, så jeg smatt bare innom Leading Light i Drammen når jeg først var i området. Skiltet som møtte meg fikk meg til å forstå at jeg hadde gjort rett valg:

20151228_131451

Vil ikke støte noen frisører altså, for det er sikkert mange som kan det, men jeg valgte å gå til en som gjør dette hver eneste dag.

20151228_13133120151228_131349

Jeg angrer ikke et sekund. Jeg droppet innom og på 1-2-3 hadde jeg mitt nye smykke. Gleder meg til det er grodd fint og jeg kan putte inn min egen øredobb. Jeg har egentlig lyst på en til – like under, men jeg ser hvordan jeg trives med denne ene først. Eller, aller helst ville jeg tatt en ring i nesa. Ikke en sånn stor oksering, men en sånn fin elegant en. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes bare det er fantastisk fint!! <3

Illustrasjonsfoto hentet fra nett

Illustrasjonsfoto hentet fra nett

Illustrasjonsfoto hentet fra nett

Det er sååå rått!! Og det fine er jo at man bare kan la være å gå med den om man ikke ønsker å være så “edgy”. Jeg synes det er dødskult men Tom nekter å la meg gjøre det 😀 Han lurer på om jeg er i en fjortiskrise, hehe..

Jeg forstår jo at det virker skummelt. Og jeg forstår hvordan han ser for seg at det blir seende ut. Men det blir ikke sånn harry – typ: tilbake på Galterud ungdomsskole ring i nesa. Det blir litt mer bohemsk kanskje? Jeg vet ikke jeg. Jeg synes bare det er utrolig fint og jeg håper Tom endrer mening. 😀 <3

Hva synes dere om ring i nesa og bør jeg la Tom bestemme ? 🙂

 

Kyss. klapp og klem Iselin <3

 

 

2 kommentarer
    1. Det finnes veldig mange fine falske ringer som du kan prøve deg litt fram med.. Da kan du se om du trives med det, osv. I de første 6 ukene etter man har tatt det kan man jo ikke bytte smykke uansett så da må du gå med den du får utdelt hos piercing studioet. Men jeg syns det er kult med septumpiercing, så jeg sier kjør på om det er det du vil ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg