Fjorårets mest leste innlegg nr 3

Jeg forbereder en del nye innlegg til dere om dagen, både om treningen jeg igjen har satt igang med Olympus Trening, den nye sveisen Zen Hairlounge har gitt meg ( Ja, jeg har fjernet gråfargen, jeg orket ikke vedlikeholde den lenger ) og produktene jeg har testet og fortsatt bruker fra Wennesklinikken. Men jeg vil skrive innleggene ordentlig – jeg skylder samarbeidspartnerne mine såpass – så imellomtiden mater jeg dere bare med fjorårets mest leste innlegg.

Håper det ikke er irriterende for dere som allerede har lest , men hold on – det er mer der det kommer fra.

Jeg ønsker dere alle en fantastisk helg og gir dere 2015 toppliste nr 3:

NB: Dette bildet er fra i sommer

Når man ikke kan se tissen sin!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg