Jantelovens kvelertak.

Ja det blir litt lenge mellom hvert innlegg nå, men som alltid, så skjer det så utrolig mye. Jeg har fått vite dato for utgivelse av låta mi , dette medfører selvfølgelig stor entusiasme, men óg engstelse. Jeg er jo ikke en artist i ordets rette forstand. Jeg har aldri holdt noen konsert før, aldri laget noe i ens ærend for å gi det ut. “Ylva” var jo en ren tilfeldighet <3

Kommer folk til å like det? Vil folk le av meg? Le av musikken, le av teksten? Janteloven sniker seg innpå meg og tar så smått kvelertak. Jeg får puste – for jeg er jo ei jente som gir litt faen i hva andre måtte mene – men hadde jeg visst at jeg var dødsgod i det jeg drev med, så hadde jeg ristet av meg all kritikk, men når det gjelder musikken, så er jeg fortsatt veldig usikker – fordi jeg er så ny i gamet.

Huset har stått litt stille i helgen, det har vært så kaldt og vi har heller tilbragt tid som en familie. Det har vært utrolig koselig.

I skrivende stund sitter Ingelin og jeg alene i stua, under pleddet med tente lys. Sola er på vei opp og kong vinter har bredt sinn majestetiske kappe over tretoppene. Landskapet er magisk!

Og imens jeg finner inspirasjon til flere innlegg kan dere klikke dere innom mine gamle.

Her er fjorårets mest leste nr 4: Like aktuelt nå som da :

Graviditet, kropp og sexlyst

God søndag! <3 <3 <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg