Min forvandling gjennom 1 år!

 

Innlegget er sponset av Olympus Trening

Jeg ser på dette bildet og jeg skammer meg, skammer meg over at jeg lot det gå så langt. Ikke at jeg var sånn syyyykt stor og skammelig overvektig- men at jeg tillot meg å bli så syyykt ulykkelig i min egen kropp.

Jeg kan skrive i det uendelige om hvor viktig rett kosthold og trening er i forhold til hvem du er. Ikke all kosthold er for alle og heller ikke all trening. For meg gjaldt det å finne en LIVSSTIL som jeg ville leve med. En livsstil som tillater meg å være aktiv, sterk og sunn, men også med kosestunder, god mat og hvile fremfor trening uten å få panikk – ikke minst en mamma og et godt forbilde.

Bjørn i Olympus Trening har hjulpet så uendelig mye, jeg har så mye å takke ham for! Jeg er så lykkelig over at jeg valgte å bruke pengene mine på en PT fremfor å gjemme meg bak nye plagg hver måned i en evig jakt på å føle meg flott. Det hjalp der og da – i den nye fine kjolen eller den nye sminken, men dagen etter følte jeg meg like jævlig igjen.

Å invistere i en PT er det lureste jeg har gjort for meg selv!

Nå er det Susanne Marcussen som har tatt over stafett-pinnen. Vi er i gang og jeg vil selvfølgelig legge ut bilder fra da jeg startet med henne og prosessen videre fremover.

I mellomtiden kan dere se min forvandling i denne videoen her

Sangen har ingen tilknytning til bildene, jeg synes bare den er så sykt bra 😀 hehe

Om noen av dere har lyst til å ta en prat med en PT på Olympus Trening, så gi meg beskjed eller klikke dere inn her og ta en titt 🙂

Nå er det helg og jeg skal nyte utetid med Ingelin, varm kako, deilig mat og en liten godtepose <3

God helg alle fine dere!!! <3 <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg