Herregud for en respons! Vi er herved #detnyephungfolket <3

Altså! Hva skal jeg si? Jeg har ikke ord, jeg er målløs! …..Eller det er løgn, jeg er ikke målløs: jeg skravler og babler hele tiden og det kommer mange ord, men jeg er sjokkert! DET er en sannhet!

Jeg er sjokkert over hvor stor respons jeg har fått og får vedrørende gårsdagens innlegg.  At er par livløse pungbryster skulle treffe så mange hjerter, varmer mitt eget. Det kiler så sykt i tissen!

Irrelevant bilde tatt for X-life i fjor – men akkurat slik føler jeg meg nå 😀 

Herregud så godt å se at så mange kjenner seg igjen. Jeg blir så glad i hjerterota mi av å se at alle dere fantastiske mennesker faktisk ser ironien og budskapet mitt. <3

I skrivende stund har jeg hatt 55.000 visninger på bloggen!!! 55.000!! Dra meg i skløtta. Jeg blir høy på pæra av mindre!

#phungfolket har nå i min verden fått en helt ny betydning!  Lenge leve pungbryst, eller skal jeg si phungbryst? Jeg skal fader meg få laget et eget smykke jeg også. Phungbryst smykke! 😀

Men fra spøk til revolver. Jeg er dypt takknemlig for alle “likes”, alle kommentarer og meldinger, at dere tar dere tid til å lese mine skriverier og i tillegg komme med tilbakemeldinger jeg aldri hadde drømt om er overveldende! Takk for alle delinger, alle følgere og nye “vennskap” på face. Jeg setter så utrolig stor pris på hver og en av dere. Jeg har til og med vært inne og tittet på noen av profilene deres for å se hvor dere kommer fra. Herregud det er jo folk fra langt i nord til langt i sør. At det finnes mennesker i dette ganske land som har likt dette innlegget er bare fantastisk gøy!!

Jeg ønsker dere en fabelaktig søndag!! <3 Og hold dere som sagt fast – i morgen blir den offisielle invitasjonen til releasefesten lagt ut 🙂 <3

Kyss og klem – ikke vær slem <3

4 kommentarer
    1. Det kan jeg selvfølgelig gjøre ? i mellomtiden kan du gå inn på kategorien : Min Trening og finne innlegget som heter “ned i vekt prosjekt – oppskrift!” Postet 26 juni. Der vil du se hva jeg har gjort hittil ????

    2. I mai lovte jeg Line G at jeg skulle fortelle deg dette: Jeg har fått pungbryster jeg også. Lo så jeg skrek da jeg hang fremover og så puppetestiklene dingle! Takket være deg at jeg lo og ikke gråt. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg