Når ballesteinene setter seg fast i halsen

Ja, det er faktisk slik det kjennes ut nå. At ballesteinene til Tom har satt seg fast i halsen min. Halsbetennelsen river i og jeg klarer ikke å svelge mitt eget spytt uten at jeg får tårer i øynene. Jeg kjente det allerede i går, på jobb, at formen hangla. Måtte hive i meg noen ibux for å gjennomføre dagen, men at jeg skulle bli tatt så sykt på senga over natten – nei, det hadde jeg ikke forutsett. Feberen klamrer seg fast sammen med hodepinen og den verkende halsen, ørene og nakken jamrer i takt. Du vet hvordan det er ; når man er sånn febersyk. Når det gjør vondt i hårrøttene liksom. Jeg kan ikke klø meg på vulva uten at det værker i hårsekkene liksom! At jeg kan gå fra det ene til det andre på kun noen timer er et under! Extreme Makeover over natta altså!!!

 


Ja, så er dette bildet noen uker gammelt, men å gå fra typ dette til……….


…til dette, er jo ganske rått

 Jeg har derfor ligget rett ut i hele dag, vært en skikkelig inaktiv mamma, men Ingelin har vært suveren. Hun har stelt og plastret meg, hentet vann og tatt tempen. 

Jeg har dog fått brukt tiden flittig. Eller flittig og flittig fru blom, jeg har brukte hele jævla dagen på å forstå meg denne nye plattformen. Ikke at den så fryktelig avansert, men jeg er jo helt grønn på dette her. Jeg har omsider fått laget en side, mange av funksjonene fungere ikke – ikke enda, men jeg lover at jeg skal få det til etterhvert. Blogg.no har hjulpet meg med å overføre alle innleggene mine, jeg må bare få lagt inn bilder som er blitt borte og ordne øvrige linker og e-mail. 

Men nå er jeg altså her og jeg håper dere alle følger mitt vandrende sirkus videre her <3

Nå propper denne skrotten seg full av paracet, dusjer de værkende hårsekken og hopper i køys med vinduet oppe og varmeflaske under dyna <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg