Du inviteres herved til releasefest!! <3

Ja nå er det lenge siden jeg har skrevet noe. Men jeg kan love jeg har mye på hjertet. Om sex og forhold, om kropp og sjel, om kvinner og menn, om feminisme og mannsjovenisme. 

Det har gått i ett i det siste, både med sykdom og planlegging. Ingelin har vært syk, jeg har vært syk og kroppen har brukt sykt lang tid på å bli helt frisk og når jeg endelig har blitt frisk, så blir jeg faen meg syk igjen. Men sånn er det. Bedre å bli ferdig med all dritten når man først er i gang.

Midt oppi denne herlige snørrvalsen har jeg planlagt så godt jeg kan. Jeg har så lyst til å feire utgivelsen av låten min Mirror – og jeg har så lyst til å feire den med dere!!

Dere forstår ikke hvor fantastisk morsomt det er å jobbe med musikk og dere aner ikke hvor vanvittig tidkrevende det er. Det gir meg så utrolig mye og jeg elsker det! Denne gleden, denne kjærligheten – den må deles og den må feires – og den må feires med dere!!

 

Lørdag 5 mars kl 2300 braker det løs på Lille Asia i Oslo og jeg håper så inderlig å se så mange som mulig av dere!!!

 

Utgivelsen av min nye singel var ikke så skummel som jeg hadde fryktet. Eller. kremt kremt – nå er det jo ikke akkurat som om kritikerne kaster seg over og analyserer låta mi fra topp til tå. Det er ikke som om musikkverdenen har ventet i spenningen på at musikkgeniet og verdensstjerna Iselin Guttormsen skulle gi ut noe nytt .  Denne utgivelsen har vært en fjert i flau vind. Såpass ærlig kan man være. Det er jo ingen andre enn de rundt meg som vet om det – og greit er det 🙂 Men jeg håper at flere vil høre den og jeg håper at de vil like den. Jeg håper folk lytter til teksten, tenker og tolker <3

Men det er jo ikke hver dag man gir ut en låt og det er ikke hvert år man kan feire sitt siste år i 20-årene, så når jeg tenkte at jeg ville lage en liten fest rundt det hele, så måtte jeg jo det!!! Og fest blir det!

Lille Asia åpner dørene for fult og dere kan nå ta med dere vennegjengen og bli med å feire! 

Klikk dere inn HER for å melde dere på og for å eventuelt invitere flere <3

Jeg skulle selvfølgelig ha invitert dere alle personlig, men facebook har satt en øvre grense på maks 500 invitasjoner pr person. Det er derfor så utrolig mange av dere jeg ikke har kunnet invitere direkte, men dere skal vite at dere alle er hjertelig velkomne og jeg håper så vanvittig på å se så mange som mulig av dere! <3

 

Ha en sexy dag 😀 Så sees vi på lørdag! 😉 <3

 

Klem Iselin <3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg