Englebarna <3

Hver kveld når jeg legger Ingelin hvisker jeg stille i øret hennes : “Jeg elsker deg jenta mi” – hver eneste gang er jeg så heldig å få høre de magiske ordene tilbake : “Jeg elsker deg også mamma”.

Hva skal man tro på når man mister det kjæreste man har? Hvem skal man vende seg til – hvor skal man finne håp?

Jeg vil aldri kunne forstå smerten til foreldre som mister sine barn. Jeg kan forestille meg – men aldri forstå. 

Sorgen – den hjelpesløse følelsen.

Enten man venter på en sykdom som en dag skal “seire” eller om døden brått innhenter en. Jeg vil aldri forstå. Ikke helt.

 

Mother and Child Holding Hands
Bildet er hentet fra nett
 

Min sang til Ylva er min måte å vise respekt og medfølelse til alle som går – og som har gått gjennom denne sorgen.

Ylva sin pappa, Magne Helander, har gjennom sin sorg delt sine tanker og følelser rundt tapet av sin datter. En sterk og vakker reise som gir håp. 

Men den har også satt ting i perspektiv – hva med alle andre som også går igjennom en slik prosess – alle de vi ikke vet om. Hva med alle de barna som i dette øyeblikk ligger på et syehus og kjemper for livet.

Hva kan vi gjøre for de? For våre dyrebare skatter? 

På barnehageporten står det med oppskrapet skrift: Alles barn – alles ansvar . Dette er så riktig! Vi har et ansvar.

Jeg har et håp – en drøm – og jeg skyter virkelig fra hofta – det er mulig det ikke går som planlagt – det er mulig det blir en fiasko, men jeg prøver.

Jeg ønsker å samle inn penger til stiftelsen sykehusbarn.

Jeg ønsker å donere alle pengene jeg evenuelt “tjener” på sangen min “Ylva” – i 2016 –  til SYKEHUSBARN.

Det eneste du trenger å gjøre er å streame låten på spotify eller andre musikktjenester eller kjøpe sangen på for eksempel iTunes.

Du finner låten her:

http://bit.ly/YlvaSpotify
http://bit.ly/YlvaTIDAL
http://bit.ly/YlvaWiMP
http://bit.ly/YlvaiTunes

Det koster kun tolv kroner ( kr 12,- ) å kjøpe sangen – så for at dette skal bli vellyket trenger jeg virkelig deres hjelp til å dele budskapet med så mange som mulig. 

 

………Hver kveld når jeg legger Ingelin hvisker jeg stille i øret hennes : “Jeg elsker deg jenta mi” – hver eneste gang er jeg så heldig å få høre de magiske ordene tilbake : “Jeg elsker deg også mamma”……

La oss aldri glemme hvor heldige vi er  – vi som har små engeler her hos oss – som vi kan kysse godnatt hver eneste kveld <3

 

 

God natt – alle mine kjære <3

Iselin
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg